Jump to content

Autorijden


jvj

Autorijden  

99 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw rijstijl?

    • Agressief en/of asociaal
      55
    • Zoals de gemiddelde inwoner van LC
      15
    • Anders dan de gemiddelde inwoner, ik ben vlotter en durf inhalen
      40
    • Ik rij op voetpadden, lekker veel mensen overrijden
      22
    • Ik rij niet graag in GTA4, het is te realistisch
      1
    • Als de politie achter me zit zet ik me rustig opzij en wordt opgepakt indien nodig
      4


Recommended Posts

Polletje over jouw rijstijl. Zelf rij ik vaak asociaal en agressief. Ik heb ook al eens geprobeert te rijden zoals de inwoners van LC maar dat steekt me gauw tegen :7 mensen omverrijden doe ik ook enorm graag, wil ik ook eens in RL doen! Grapje[/font]

post-109226-1255888260_thumb.jpg

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    3

  • Nissan

    2

  • Mr.Bellic

    2

  • Choclate

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik rijd niet zo agressief maar meer snel, zonder al te veel schade aan te richten, soms wel realistisch net zoals

de andere peds, maar net dat ietsje sneller, maar niet aggressief, behalve als ik met een heel zwaar voertuig

even de rest van de baan wil vegen :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd niet zo agressief maar meer snel, zonder al te veel schade aan te richten, soms wel realistisch net zoals

de andere peds, maar net dat ietsje sneller, maar niet aggressief, behalve als ik met een heel zwaar voertuig

even de rest van de baan wil vegen :7 .

Dit doe ik ook. Ik ben te lui om dit allemaal opnieuw te gaan typen, dus dan maar zo :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga van A naar B. Mij boeit het niet wat ik raak of hoe. Als ik er maar snel kom. Rijd ik in een lichte auto dan rijd ik voorzichtiger, botsingen zorgen nou eenmaal voor vertraging. Als ik in een zware wagen rijd ram ik overal doorheen, voorzichtig manoeuvreren kost tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Agressief, maar zeker niet asociaal. Vooral over de weg denderen, het liefst met een licht autootje zodat ik overal tussendoor kan gaan en een eventueel een stukje over de stoep kan gaan zonder al te veel mensen naar een andere wereld te helpen. Zorgvuldig rijden kost alleen maar tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een beetje hetzelfde als Hearv94, snel zonder al te veel schade aan te richten. Als ik zie dat ik een botsing op een kruispunt kan voorkomen, rem ik zeker af. Ook probeer ik bochten mooi te nemen, dus niet afsnijden via het voetpad maar gewoon een mooie bocht met een gemiddelde snelheid en dan weer plankgas! ^_^

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit vanwege mijn topic?

Ontopic: als je gemiddelde bewoner van LC. Ik hou van het realisme bij het rijden! :Y

TOM, jij bent geen gemiddelde bewoner van LC. Laat staan een gewone bewoner van LC!

Ontopic, ik verkies tegenwoordig meer het luchtruim dan de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...