Jump to content

Autorijden


jvj

Autorijden  

99 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw rijstijl?

    • Agressief en/of asociaal
      55
    • Zoals de gemiddelde inwoner van LC
      15
    • Anders dan de gemiddelde inwoner, ik ben vlotter en durf inhalen
      40
    • Ik rij op voetpadden, lekker veel mensen overrijden
      22
    • Ik rij niet graag in GTA4, het is te realistisch
      1
    • Als de politie achter me zit zet ik me rustig opzij en wordt opgepakt indien nodig
      4


Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    3

  • Nissan

    2

  • Mr.Bellic

    2

  • Choclate

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is dit vanwege mijn topic?

Ontopic: als je gemiddelde bewoner van LC. Ik hou van het realisme bij het rijden! :Y

niet klagen eh! je hebt ook alles ingepikt van mijn topic maar gewoon dan metauto"s dus shhh!

ontopic, ik rij beter dan een gemiddelde LC!

soms wel agresief. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik trap ook graag een beetje door, haal ook snel in.. Maar ik houdt het ook graag realistisch. :Y Ik speel de game dan ook eigenlijk standaard zonder map, zonder blips. Dat draagt enorm bij aan het realisme. Aangezien ik wel graag straatnamen e.d. wil zien, heb ik de HUD wel altijd aanstaan. Bless R* voor het laten verdwijnen van de HUD als die niet nodig is.. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij meestal agressief, probeer eigenlijk altijd bepaalde race-lijnen in bochten aan te houden (bij bocht naar links, helemaal rechts beginnen, dan in het midden naar links draaien, en weer aan de rechterkant van de straat uit de bocht komen), en dan boeit het me ook echt niet als er een auto voor het stoplicht staat te wachten aan (voor mij)die linkerkant op de straat waar ik uitkom: Die staat dan vaak zat ineens 10 meter verder te wachten.. op een ambulance xD

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er vanaf. De ene keer heb ik geen zin om te races, en dan gedraag ik me wel in het verkeer. Ik stop meestal wel voor een rood verkeerslicht. Echter, heb je ook van die dagen dat je helemaal geen zin hebt op voor rood te stoppen, en dan gaat het gas er lekker stevig op. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Poll niet ingevuld.

Want aangezien ik soms aggresief rijd, soms zoals de peeps in LC.

Maar ook regelmatig het stoepje oprij, om zo mijn motorkap een wat dikkere rode kleur te geven.

Lijkt mijn stijl niet op 1, maar op meerdere.. ik zie het maar als multitasking. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd altijd zoals de gemiddelde inwoner van LC.

Als ik met mijn Cavalcade door de straten rijd is dat zonder schade.

En als er iemand op me botst.

Dan krijgt hij natuurlijk te maken met mijn knuppel.

Voor de rest.

Ik rijd altijd rustig en stop voor stoplichten.

Maar ik haal ook wel eens in.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit vanwege mijn topic?

Ontopic: als je gemiddelde bewoner van LC. Ik hou van het realisme bij het rijden! :Y

me too

Meestal zo hard mogelijk zonder schade.. En af en toe vind ik het leuk om gewoon correct te rijden..

me too

net zoals hearv:ik rij hard en gevaarlijk maar 9 van de 10 keer kom ik zonder schade op mn bestemming,ik kan namelijk best goed rijden :Y

me too

Precies dit antwoord: "Anders dan de gemiddelde inwoner, ik ben vlotter en durf inhalen".

En af en toe heb ik zin om heel net te rijden, en af en toe vind ik het ook weer leuk om mensen te overrijden op de voetpaden. :Y

me too

ik ben het met alles eens :7 (serieus hoor)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...