Jump to content

GTA San Andreas PSP

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik vraag mij af als er ergens een downloadbare GTA SA voor de PSP is ?

Ik zou het spel heel erg graag willen spelen op psp.

Is dit mogelijk ?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. All I can say. Een PSP zal nooit San Andreas aankunnen, aangezien geen enkel onderdeel van de PSP het spel zal ondersteunen. Vice City/Liberty City - Stories, dat zijn de GTA's die je op de PSP kan spelen.

EDIT: Was ik vergeten, binnenkort is ook GTA ChinaTown Wars verkrijgbaar voor de PSP Go!.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Nee. All I can say. Een PSP zal nooit San Andreas aankunnen, aangezien geen enkel onderdeel van de PSP het spel zal ondersteunen. Vice City/Liberty City - Stories, dat zijn de GTA's die je op de PSP kan spelen.

ah, ok dan, spijtig :)

Geplaatst:

Je kunt tevens wel in -dit- topic discussiëren over een eventuele GTA: San Andreas Stories. Maar of die ooit zal komen is nog niet bevestigt maar wie weet in de toekomst! :)

Geplaatst:
Je kunt tevens wel in -dit- topic discussiëren over een eventuele GTA: San Andreas Stories. Maar of die ooit zal komen is nog niet bevestigt maar wie weet in de toekomst! :)

bedankt :)

Geplaatst:

EDIT: Was ik vergeten, binnenkort is ook GTA ChinaTown Wars verkrijgbaar voor de PSP Go!.

PSP Go??? Nee hoor... Ook gewoon op de normale PSP. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:

De psp was toch net zo krachtig als ps2 :?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, lijkt me logisch heh. Als het even krachtig was als de PS2 had je al veel mooiere graphics gehad, maar dan zou je PSP ook een stuk groter zijn :7

@Hieronder: Abahpwnades snelle reactie :cab:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Nee, lijkt me logisch heh. Als het even krachtig was als de PS2 had je al veel mooiere graphics gehad, maar dan zou je PSP ook een stuk groter zijn :7

ah ok nou snap ik hem :Y

Geplaatst:

De PSP heeft soms betere graphics dan welke PS2 game dan ook, maar dat komt voornamelijk doordat je het op een klein scherm speelt en het daardoor scheper is. Het klinkt misschien dom, maar het is vrij logisch.

Geplaatst:

Dan mag jij mij uitleggen waarom GTA San Andreas wel op de PS2 is uitgekomen, maar niet op de PSP. ;)

GTA San Andreas konden ze toen nog niet op een UMD krijgen, maar het is nu wel mogelijk om te downloaden, er zijn memory sticks van 8GB en 16GB, en de PSP GO heeft 16GB intern geheugen, dus nu is het mogelijk, toen niet :)

Geplaatst:

Dan mag jij mij uitleggen waarom GTA San Andreas wel op de PS2 is uitgekomen, maar niet op de PSP. ;)

GTA San Andreas konden ze toen nog niet op een UMD krijgen, maar het is nu wel mogelijk om te downloaden, er zijn memory sticks van 8GB en 16GB, en de PSP GO heeft 16GB intern geheugen, dus nu is het mogelijk, toen niet :)

Dat weet ik ook wel. Ik wou alleen weten wat DeathPenalty daar dan over wist te vertellen. :7

Geplaatst:

Ja, maar de PSP Go mag dan wel 16 GB opslag geheugen hebben, maar de oude PSP's hadden slechts 32 MB Ram geheugen, en een processor snelheid van slechts een paar MhZ. En dat is waar je op moet letten. Zo werkt het ook met computers. Jij kan best een computer hebben met 80 TB aan opslagruimte, maar als die computer hele slechte onderdelen verder heeft, kan het geen spel spelen. De PSP en de PSP Go! kunnen die onderdelen niet hebben, omdat die gewoon simpelweg niet in je PSP passen. In de Playstation passen ze wel, daarom kan jij wel San Andreas daarop spelen.

"En Vice City dan, die kan er toch ook op?"

Ja, omdat dat een stuk minder zwaar spel is. Vraagt veel minder eisen.

Geplaatst:

1. De PSP was destijds nog niet uit, en ze gaan echt niet elke game porten.

2. GTA San Andreas is rond de 6GB, en op een UMD past maar 1.6GB.

3. De PSP heeft minder intern geheugen, en er zouden dus allemaal frame-pop-ups ontstaan en er zouden lange laadtijden zijn.

4. Het maakt gebruik van hele andere bestanden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...