Spikejoris Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Licht het er miss aan dat ik teveel auto's er in heb zitten anders was dit probleem nooit En hoe kan ik dit verhelpen gr Spikejoris Reageren
Donutdragon Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Bedoel je met teveel auto's, dat je zelf auto's in het spel erbij hebt gezet? Reageren
Spikejoris Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Jaa Auto mods zelf gedownload Reageren
Donutdragon Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Dan zit er niks anders op dan die automods eruit te halen. Logisch toch? Reageren
Spikejoris Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ik weet niet zeker of het door die auto's komt ik wil alleen een oplossing Hij zegt na ongeveer 10 min spelen zegt ie gta sa exe werkt niet meer Reageren
Donutdragon Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Licht het er miss aan dat ik teveel auto's er in heb zitten anders was dit probleem nooitEn hoe kan ik dit verhelpen gr Spikejoris Met wat je hier zegt lijkt het erop dat die mods het probleem kunnen zijn, dus je kunt het altijd proberen. Probeer anders eens het spel opnieuw te installeren. Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Nee dit wil zeggen dat 1 automod niet werkt . Dus , verwijder ze 1 voor 1 , en dan zie je wel wie de boosdoener is . En ze allemaal verwijderen is niet logisch . Het is niet omdat je ze verwijdert dat ze ook 'echt' weg zijn ! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Heb je de auto mods er allemaal tegelijk ingezet zonder tussendoor te ´spelen/testen'? Zo niet, dan lijkt het mij logisch om onderaan te beginnen dus de laatste auto mod te deleten. Anders kun je even googlen of op ander gta fansites kijken voor een backup van 'gta3.img' zodat je doordit te vervangen alle car mods weg hebt. Reageren
Spikejoris Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Bedankt Uhmm ik heb wel eerst gespeeld ik weet miss wel welke de boos doener is bedankt Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Licht inderdaad aan 1 boosdoener.. Je rijd gwn rond totdat die corrupte mod voorkomt, en dan kan je SA gaan crashen. Daarom moet je altijd 1 mod installeren en dan testen of ie het doet, daarna de volgende installeren. Tenzij je zeker weet dat elke mod het doet. Reageren
needhack Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Licht inderdaad aan 1 boosdoener.. Je rijd gwn rond totdat die corrupte mod voorkomt, en dan kan je SA gaan crashen. Daarom moet je altijd 1 mod installeren en dan testen of ie het doet, daarna de volgende installeren. Tenzij je zeker weet dat elke mod het doet. ik ben het 100% mee eens met cool. ik heb een slechte mod , en die auto staat in Ganton garage. als ik de garage ope doe (het model laad) crasht me SA. komt omdat de model corrupted is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.