Jump to content

fly unders


otteren

Recommended Posts

Hoi

elke keer als ik de fly unders bijna heb uitgespeelt op 1 na doet hij het niet

ik heb dus zegmaar net 13 van de 14 fly unders gehaalt alleen dan wil de laatste niet lukken.

ik vlieg er gewoon onderdoor alleen hij accepteerd hem zeg maar niet

ik heb het nu al 2x gedaan en elke keer op het einde een andere brug en bij alle 2 accepteren ze hem niet

btw ik heb een ps3

zou iemand me aub willen helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het probleem bij jou dat je niet laag genoeg over het water vliegt want dan accepteert hij hem niet. Dat is tenminste bij wel het geval bij een aantal bruggen. Maar goed, blijf gewoon door gaan en geef het niet op. Het moet uiteindelijk toch wel lukken, veel succes nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook 1 (misschien meerdere, maar hier had ik hetzelfde probleem) brug, die een deel over het water én over een weg heen loopt....(ergens links onderin).

Je moet echt onder het gedeelte vliegen dat boven het water zit, niet boven de weg.

Good luck!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook 1 (misschien meerdere, maar hier had ik hetzelfde probleem) brug, die een deel over het water én over een weg heen loopt....(ergens links onderin).

Je moet echt onder het gedeelte vliegen dat boven het water zit, niet boven de weg.

Good luck!

Dit heb ik ook gehad ik heb het gewoon vaak genoeg geprobeert echt vaak maar ineens kreeg ik het voorelkaar

en zat ik het mooiste wat ik altijd wil zien: Trophy: !:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...