KoenKucharek Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) Type: Walpaper Stijl: stoer en modern Grootte: net zo groot als op de link Afbeelding: http://img11.imageshack.us/img11/3638/2eowb6g.jpg Tekst: Zip SP ( schuin onderaan met een strak lettertype) Rand: zwart Kleuren: beetje opvallend Render (optioneel): ? Extra (optioneel):als het kan zou ik graag willen dat dat de achtergrond word veranderd in vlamme Bewerkt: 18 oktober 2009 door Jay; Titel veranderd Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Maak eerst eens effe duidelijk wat je wil, want hier kan niemand wat mee :S. Reageren
Kloep Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 als je zon lijsje wil moet je het ff zeggen Bij deze. Reageren
BigM Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Er is geen spraken van willen, het is namelijk verplicht. Ik voorspel een slot. Reageren
Jay; Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw post is onduidelijk voor de rest van het forum en dus hebben we een volledig lijstje nodig. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. Edit: Lijstje ontvangen via PB, aanvraag heropend. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 (bewerkt) Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw post is onduidelijk voor de rest van het forum en dus hebben we een volledig lijstje nodig. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. Edit: Lijstje ontvangen via PB, aanvraag heropend. kun je de titel ook veranderen? want omdat ik zon lijstje moest maken zijn me gedachten veranded en word het nu een walpaper inplaats van een soort an geconverteerd plaatje maar dat maakt nik uit want ik moet aleen het plaatje veranderd hebben hemdat er maar weinig (witte) zips op google staan met vriendelijke groet, Koen >>> Door Jay;: Check.<<< Jay bedankt Bewerkt: 18 oktober 2009 door KoenKucharek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.