Jump to content

Wallpaper aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Walpaper

Stijl: stoer en modern

Grootte: net zo groot als op de link

Afbeelding: http://img11.imageshack.us/img11/3638/2eowb6g.jpg

Tekst: Zip SP ( schuin onderaan met een strak lettertype)

Rand: zwart

Kleuren: beetje opvallend

Render (optioneel): ?

Extra (optioneel):als het kan zou ik graag willen dat dat de achtergrond word veranderd in vlamme

Bewerkt: door Jay;
Titel veranderd
Geplaatst:

Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw post is onduidelijk voor de rest van het forum en dus hebben we een volledig lijstje nodig. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend.

Edit: Lijstje ontvangen via PB, aanvraag heropend.

Geplaatst: (bewerkt)
Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw post is onduidelijk voor de rest van het forum en dus hebben we een volledig lijstje nodig. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend.

Edit: Lijstje ontvangen via PB, aanvraag heropend.

kun je de titel ook veranderen? want omdat ik zon lijstje moest maken zijn me gedachten veranded en word het nu een walpaper inplaats van een soort an geconverteerd plaatje maar dat maakt nik uit want ik moet aleen het plaatje veranderd hebben hemdat er maar weinig (witte) zips op google staan

met vriendelijke groet,

Koen

>>> Door Jay;: Check.<<<

Jay bedankt :tu:

Bewerkt: door KoenKucharek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...