Robinuitspijk Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hey, Ik heb een vraag als je zo'n hoddog wagen steelt kan je dan ook hoddogs verkopen? zo ja hoe dan? Greetz Robin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 nee kan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hey,Ik heb een vraag als je zo'n hoddog wagen steelt kan je dan ook hoddogs verkopen? zo ja hoe dan? Greetz Robin Nee kan idd niet. Maar als je die hotdog auto steelt en weg rijd dan krijg je de verkoper er gratis bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 nee kan niet. ja kan wel hij blijft gewoon in de auto staan (gehurkt) en als je die hotdog auto wegsleept dan blijft hij gewoon staan en kan je gewoon een hotdog bij hem kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb een vraag als je zo'n hoddog wagen steelt kan je dan ook hoddogs verkopen? zo ja hoe dan? stelen niet verslepen btw je VERKOOPT dan toch helemaal niks hou die onnodige post voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb een vraag als je zo'n hoddog wagen steelt kan je dan ook hoddogs verkopen?zo ja hoe dan? stelen niet verslepen btw je VERKOOPT dan toch helemaal niks hou die onnodige post voor je :angry: ik heb het tog over dat verkopertje net als de post boven me en waarom reageer je zo geiriteerd als het zelf al weet je kan me ook gewoon verbeteren senuwen leier :angry: maar nu weet hij ook wat er gebeurt als hij de hotdog auto wegsleept met vriendelijke groet Bollino B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb een vraag als je zo'n hoddog wagen steelt kan je dan ook hoddogs verkopen?zo ja hoe dan? stelen niet verslepen btw je VERKOOPT dan toch helemaal niks hou die onnodige post voor je Je hebt het over onnodige post moet je naar je eigen berichtje kijken dat slaat hellemaal nergens op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Jongens nu op houden met schelden en elkaar afkraken. Het antwoord is gegeven. Het kan dus NIET. Laat dit topic maar rusten tenzij je iets anders hebt toetevoegen. Maar wel ontopic dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 <_< dank je mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 en jah dag hoor ook bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 En niet dubbelposten Bollino. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.