needhack Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) Hoi met stefan. ik heb een paar dagen problemen met topics en reacties plaatsen. maar het lukt gelukkig met firefox. nou ik ga uitleggen waarom ik dit topic heb geopend. namelijk: ik ga proberen om alles van gta San andreas te veranderen naar een Servische omgeving. ik heb al wat met de autos getextured. ook met borden zoals : welcome to the fabulous las venturas! dat is namelijk BEOGRAD nu area 69 of 51 hoe je het ook wil noemen. is 50% klaar. het word namelijk een Servische legerbasis. ik weet dat er al een GTA serbia bestaat. maar serieus die is Niet perfect. moeite met downloaden. en kwil gewoon me eigen maken. want k ben zelf ook een serv. team: IK no1 else. Hopelijk vinden jullie het wat! want hier zijn de fotos!! more to come! laat tips achter. en commentaar (geen slegt aub) GEUPDATE Loadscreens sorry voor het witte scherm aan einde van laden / laadbalk, door camstudio ging me hele pc dus ook het laden te sloom. en in t echt zonder camstudio is het laden gewoon het hele scherm. niet zo n klein vakje Bewerkt: 27 oktober 2009 door needhack Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Leuk, maar ben je er wel bijna zeker van dat je heel SA in je eentje kunt veranderen? Het is veel werk hoor, hier ben je een hele tijd mee zoet Reageren
needhack Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) Leuk, maar ben je er wel bijna zeker van dat je heel SA in je eentje kunt veranderen? Het is veel werk hoor, hier ben je een hele tijd mee zoet ja. ik weet zeker dat ik t kan. en ik weet bijna zeker dat het dit jaar nog klaar zal zijn. Ik heb alleen 2 dingen nodig. je weet toch die gta 4 hud ? dan komt er toch als je een spel laad zo een grote tekst? van: This gta 4 hud is made by blablabla.. ik wil dat ook voor eigenlijk dit project. hoe maak je zo een info tekst? EN ik wil graag weten hoe je die plaatjes als je gta opent verandert. ik wil dat eerst doen. gewoon loadCS openen of.... plz help soon laterzz Bewerkt: 16 oktober 2009 door needhack Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Je moet wel toestemming hebben van de originele makers Reageren
needhack Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Je moet wel toestemming hebben van de originele makers ehh, ik maak dit helemaal zelf? UPDATE: ik ben klaar met de loading screens. als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik die text doe als het spel laad... Reageren
needhack Geplaatst: 16 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 (bewerkt) SORRY voor de dubbel post. maar kwou ff melden dat ik morgen verder ga met de rest nu ik klaar ben met loading screens (kheb elke vervangen ) wat ik echt nodig moet weten: ik wil dat er zo een tekst komt van: deze mod is gemaakt door.. blabla. dat komt als je het spel geladen hebt. hoe moet dat net als bij de gta4 hud mod ookalweer? doei! Bewerkt: 16 oktober 2009 door needhack Reageren
Basssss Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Heb je die models van die politiewagen en die bus helemaal zelf gemaakt? Knap hoor. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ja, de bus en die politie wagens zijn idd erg netjes, kun je ook een screen van de loading screens plaatsen? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 ik wil dat er zo een tekst komt van: deze mod is gemaakt door.. blabla. dat komt als je het spel geladen hebt.hoe moet dat net als bij de gta4 hud mod ookalweer? doei! Misschien moet je eens de GTA 4 hud downloaden en kijken hoe hij het gedaan heeft, hier leer je het meest van. Overigens heb je die auto's gewoon geretextured en niet zelf gemodelleerd, dus daar heb je nog steeds toestemming van de maker voor nodig. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Gap, ik zie dat je het perfect hebt gedaan. Alleen je hebt meer helpers nodig, anders gaat het mod heel snel naar god toe. Voor de rest wel leuk gedaan! Bewerkt: 17 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Maak je zelf ook missies? Reageren
needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Misschien moet je eens de GTA 4 hud downloaden en kijken hoe hij het gedaan heeft, hier leer je het meest van. ja maar beagle. die gta 4 hud tekst is een cleo 3 mod. maar kzal t probere ! ja ik upload de loading screens ASAP EDIT: die models heb ik van emergencymods, maar hij zegt zelf dat de models ook niet van hem zijn. hij retextured ze alleen maar. wie moet ik nou om toestemming vragen? ik denk dat het ook niet voldoende is als ik duidelijk vermeld dat de models niet van mij zijn? Bewerkt: 17 oktober 2009 door needhack Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 ja maar beagle. die gta 4 hud tekst is een cleo 3 mod. Ja, dat weet ik. Dus je opent het script met Sannybuilder, kijkt wat het doet en zo zie je hoe het werkt. Ik kan je in ieder geval al verklappen dat het ook gebruik maakt van .txds. Verder moet je aan EmergencyMods vragen van wie hij de models heeft, en die maker om toestemming vragen. Reageren
needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 1.oke de loadscreen filmpje is toegevoegd. klik gewoon op loadscreens onder de plaatjes. sorry voor het witte scherm aan einde van laden / laadbalk, door camstudio ging me hele pc dus ook het laden te sloom. 2. ik heb emergencymods 1 week geleden ofzo proberen te bereiken. het is alsof hij niet leeft! en ik wil geen gedoe met slecht commentaar en toestemming en shit... dus... ik denk dat ik wel een modeler kan gebruiken. wil jij voor project serbia modelen? laat een berichtje achter of stuur mij een berichtje. tot gauw mensen! hopelijk vinden jullie de loadscreens wat. het is een begin. maar A.U.B. geen slecht commentaar ik heb dit om 11 uur snachts met koppijn afgerond. Reageren
needhack Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 1.oke de loadscreen filmpje is toegevoegd. klik gewoon op loadscreens onder de plaatjes.sorry voor het witte scherm aan einde van laden / laadbalk, door camstudio ging me hele pc dus ook het laden te sloom. 2. ik heb emergencymods 1 week geleden ofzo proberen te bereiken. het is alsof hij niet leeft! en ik wil geen gedoe met slecht commentaar en toestemming en shit... dus... ik denk dat ik wel een modeler kan gebruiken. wil jij voor project serbia modelen? laat een berichtje achter of stuur mij een berichtje. tot gauw mensen! hopelijk vinden jullie de loadscreens wat. het is een begin. maar A.U.B. geen slecht commentaar ik heb dit om 11 uur snachts met koppijn afgerond. Beste leden. tot mijn spijt moet ik MOMENTEEL dit project stopzetten totdat er een persoon is die voor dit project wil modellen. ik zal afwachten -Stefan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.