TalkingPear Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Die bus is erg mooi Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Mag ik helpen door gebouwen te maken in sketchup? Bewerkt: 23 oktober 2009 door TheGreenKillers Reageren
needhack Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Mag ik helpen door gebouwen te maken in sketchup? *extra lange post* nou.. dat zou wel vet zijn.. maar ik zit nu te denken.. 1. ik zit gewoon echt de meeste models alleen te retexturen. 2. zeker NIEMAND hier is servisch 3. ik ben me loadscreens kwijt 4. (lees 2) + zou het niet beter zijn als er een GTA Nederland word gemaakt? want ik zat gta serbia gewoon voor mezelf te maken. maar ik heb nu wel full version van zmodeler 2... ik kan best wel wat nederlandse wagens in elkaar knutselen. dat gaat ook wat beter want niemand zou denk ik gta serbia downloaden... daarom denk ik dat ik t ff verander naar Gta Nederland. Thegreenkillers. ik zou t zeer op prijs stellen als je aanbod nog steeds geld. want voor Gta nederland ga ik ZEKER BETER ME BEST DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alvast bedankt. ik stuur je nog een PM. PS: dit is ook erg moeilijk voor me. maar ik kan ook echt wel een paar models in elkaar zetten. kheb al een RET skin enzo... Nederlands vervoer kan ik ook maken.. omgeving.. dus ja. alleen om jullie te laten weten ik ga zo snel mogelijk beginnen Bewerkt: 23 oktober 2009 door needhack Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 >>> Door Lantyz: Twee pagina's aan gevit verwijderd. Houd het topic nu vrij van persoonlijke aanvallen. @Topicstarter: zorg voor toestemming als je werk van anderen gebruikt en plaats wat screenshots van de voortgang van je mod voordat je verder post, svp.<<< Reageren
Janjo Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Fucking bagger janjo dat durf je niet op het forum te zeggen he? bange lul. anders zou je allang verbanne zijn >>> Door Lantyz: +20%. Oh, en welkom terug!<<< Reageren
Puma Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Verwijder dan de screens en info in de beginpost of vraag een slotje aan op dit topic, waarna je een nieuwe opent. Het wordt allemaal een beetje onoverzichtelijk zo. Heb je deze keer toestemming voor de spullen die je gebruikt? Je zei eerder dat je kon modelen, scripten etc., maar daar heb ik tot nu toe nog geen enkel bewijs van gezien. Wat kunnen we verwachten? Reageren
needhack Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Verwijder dan de screens en info in de beginpost of vraag een slotje aan op dit topic, waarna je een nieuwe opent. Het wordt allemaal een beetje onoverzichtelijk zo. Heb je deze keer toestemming voor de spullen die je gebruikt? Je zei eerder dat je kon modelen, scripten etc., maar daar heb ik tot nu toe nog geen enkel bewijs van gezien. Wat kunnen we verwachten? dat ik zelf ga modelen met zmodeler 2. en voor eventuele models die niet van mij zijn zal ik toestemming voor vragen. screens komen nog want ik ga morgen 3 dagen lang op kamp. dus ja komt in t weekend. Mvg Stefan Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Die bus in de beginpost kwam ik net nog tegen op GTAinside Het model dan, en een stuk van de textuur. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Waarom heb je 1337 op die auto gezet? Reageren
needhack Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Die bus in de beginpost kwam ik net nog tegen op GTAinside Het model dan, en een stuk van de textuur. dat zijn oude pictures Waarom heb je 1337 op die auto gezet? vond ik wel leuk 1337 - leet -elite vette eenheid nr ATTENTIE. MORGEN 3DAGEN OP KAMP. TOT ZATERDAG!! Reageren
GTAJoel Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Die politie wagen in de 1e post heeft naar mijn idee net iets te witte velgen. Misschien kun je dat een beetje bijwerken. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hoe gaat het met de stand van zaken met deze mod? Reageren
Deluxo Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hoe gaat het met de stand van zaken met deze mod? Deze mod is denk ik dood. Reageren
needhack Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 nou, green is verbannen dus.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.