kr-trabzonliyiz Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 kan iemand mij helpen sa-mp hoe speel je bedoel maak je spel open alvast bedankt Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Praat eerst ABN ... En wat is jouw probleem :1.Wil je een eigen server maken ? Dan kan deze tutorial helpen 2.Je wilt een game joinen ? Dubbelklik dan op de game . Reageren
kr-trabzonliyiz Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Praat eerst ABN ...En wat is jouw probleem :1.Wil je een eigen server maken ? Dan kan deze tutorial helpen 2.Je wilt een game joinen ? Dubbelklik dan op de game . ik heb server geprobeeert maken sandra maar bij mij staat er dan iets anders kan je me helpen alvast bedank Reageren
kr-trabzonliyiz Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Praat eerst ABN ...En wat is jouw probleem :1.Wil je een eigen server maken ? Dan kan deze tutorial helpen 2.Je wilt een game joinen ? Dubbelklik dan op de game . ik heb server geprobeeert maken sandra maar bij mij staat er dan iets anders kan je me helpen alvast bedank bij mij remote console wat jij gezegd hebt en gedaan als ik rcon open maak staat geen 127.0.0.1:7777 maar 97.30.0.0:5193 en die kan ik nie veranderen kun jij me helpen met server maken want het is niet gelukt net als bij jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.