pinopower Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb gta sa op mijn pc geprobeerd alleen deed het niet omdat me hd stuk :angry: was duzz ben ik op de pc van me broer verder gegaan maar waar kan ik die save games vinden want hij doet het nu wel bij mijn heb namelijk nieuw hd en geheugen ( geheugen was ook kadoek ) kan iemand mijn helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Bedoel je als je tijdens het spel wilt opslaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Je save games staan opgeslagen in de volgende map: C:\Documents and Settings\*Je windows gebruikersnaam(\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Dus gewoon naar Mijn documenten gaan en dan naar de map GTA San Andreas User Files gaan. Je kan daarna gewoon 1 save game kopieeren naar een andere pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.