hoidatwastimmi Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Hoi ik heb een heel klein probleempje waardoor GTA SAN ANDREAS V1.0 Niet meer werkt IK heb namelijk deze files vervangen: Replace\a51_sdsk_1_.dff roofsuff18.dff radar139.txt GTA.dat Maar nu werkt mijn GTA SA niet meer! Dus wil alsjeblieft iemand deze standaart files voor me uploaden en me de link geven???? Alvast bedankt Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Hoi ik heb een heel klein probleempje waardoor GTA SAN ANDREAS V1.0 Niet meer werkt IK heb namelijk deze files vervangen: Replace\a51_sdsk_1_.dff roofsuff18.dff radar139.txt GTA.dat Maar nu werkt mijn GTA SA niet meer! Dus wil alsjeblieft iemand deze standaart files voor me uploaden en me de link geven???? Alvast bedankt Heel leuk en aardig, maar 1x een topic maken is wel voldoende hoor Hier heb je namelijk precies hetzelfde geschreven: >klik< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.