Jump to content

scripters gezocht voor rp server.


svorpyx

Recommended Posts

Samp scriprs gezocht!

Ik heb mensen nodig die samen met mij een mooie nederlandse rp script kunnen maken, eventueel engels in overleg.

Denk jij dat jij ons kunt helpen?

Zet hieronder dan nu een reactie!

Bewerkt: door svorpyx
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen steeds meer van dit soort posts.

Maar meestal word er niet op gereageerd.

De meeste zijn druk bezig met hun eigen server dus eigenlijk hebben deze post geen nut.

Als er op die andere post niet gereageerd word is het toch niet handig om zelf een nieuwe te starten want dit soort post hebben tot nu toe niet echt veel zin gehad

Mijn advies:

Maak gewoon zelf een server,

als je makkelijk begint en steeds een stapje moeilijker gaat, heb je al snel een uitgebrijde server.

Sripten is niet zo moelijk, begin gewoon simpel en gebruik veel tutorials

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen steeds meer van dit soort posts.

Maar meestal word er niet op gereageerd.

De meeste zijn druk bezig met hun eigen server dus eigenlijk hebben deze post geen nut.

Als er op die andere post niet gereageerd word is het toch niet handig om zelf een nieuwe te starten want dit soort post hebben tot nu toe niet echt veel zin gehad

Mijn advies:

Maak gewoon zelf een server,

als je makkelijk begint en steeds een stapje moeilijker gaat, heb je al snel een uitgebrijde server.

Sripten is niet zo moelijk, begin gewoon simpel en gebruik veel tutorials

Dat is het, ik heb vele tuts gevolgd, maar het lukt me gewoon niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen steeds meer van dit soort posts.

Maar meestal word er niet op gereageerd.

De meeste zijn druk bezig met hun eigen server dus eigenlijk hebben deze post geen nut.

Als er op die andere post niet gereageerd word is het toch niet handig om zelf een nieuwe te starten want dit soort post hebben tot nu toe niet echt veel zin gehad

Mijn advies:

Maak gewoon zelf een server,

als je makkelijk begint en steeds een stapje moeilijker gaat, heb je al snel een uitgebrijde server.

Sripten is niet zo moelijk, begin gewoon simpel en gebruik veel tutorials

Dat is het, ik heb vele tuts gevolgd, maar het lukt me gewoon niet!

Dus jij wil, net zoals vele andere, ''de aller beste server'' gaan maken, maar jij laat andere het werkt doen? wat klopt hier niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen steeds meer van dit soort posts.

Maar meestal word er niet op gereageerd.

De meeste zijn druk bezig met hun eigen server dus eigenlijk hebben deze post geen nut.

Als er op die andere post niet gereageerd word is het toch niet handig om zelf een nieuwe te starten want dit soort post hebben tot nu toe niet echt veel zin gehad

Mijn advies:

Maak gewoon zelf een server,

als je makkelijk begint en steeds een stapje moeilijker gaat, heb je al snel een uitgebrijde server.

Sripten is niet zo moelijk, begin gewoon simpel en gebruik veel tutorials

Dat is het, ik heb vele tuts gevolgd, maar het lukt me gewoon niet!

Dus jij wil, net zoals vele andere, ''de aller beste server'' gaan maken, maar jij laat andere het werkt doen? wat klopt hier niet?

:7 , ik wou ook een server maken , maar vond het te moeilijk . maar ik vraag mij af waarom hij deze vraag stelt . Er staan genoeg game-mode scripts op www.sa-mp.com!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de tutorials van Sandra niet begrijpt dan is het erg lastig om te beginnen met scripten.

Je kunt dan een Gamemode en/of Filterscript van forum.sa-mp.com nemen en die dan editen zodat je daarvan iets leert.

Maar ik vind de tutorials het makkelijkst om van te leren

Bewerkt: door mosweg
Link to comment
Delen op andere websites

Yep, eerst zelf beginnen met scripten.

Gewoon proberen iets samen te stellen met filterscripts van www.sa-mp.com.

Dat heb ik gedaan, dan begin je namelijk ook langzamerhand het script te snappen, dan weet je hoe het zelf moet :)

Daarna zal ik pas mensen gaan zoeken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het, ik heb vele tuts gevolgd, maar het lukt me gewoon niet!

Jullie vergeten 1ding voor scripten moet je wel een beetje technisch-inzicht hebben als je dat niet hebt. kan je dat scripten op je buikschrijven ipv. in pawn

Link to comment
Delen op andere websites

Met HTML kom je niet ver met andere script talen, HTML is compleet anders dan bijvoorbeeld PAWN, C++, Flash.

PHP komt al iets beter in de buurt, dus als je dat heel goed kan is de stap van PHP naar PAWN enzo iets minder groot.

Ik krijg ook altijd errors, maar die zijn er alleen maar voor om op te lossen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

En op zijn beurt lijkt PHP ongeloofelijk veel op C++, mijn advies: lees de tutorials goed zet het in je gamemode en als je errors krijgt probeer ze te begrijpen naar de aangeduide regel te gaan en mss vind je dan wel de fout zo begin je al goed ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En op zijn beurt lijkt PHP ongeloofelijk veel op C++, mijn advies: lees de tutorials goed zet het in je gamemode en als je errors krijgt probeer ze te begrijpen naar de aangeduide regel te gaan en mss vind je dan wel de fout zo begin je al goed ;)

ok thanks, zal ik doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...