Jump to content

Photoshop-creatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind je het niet een beetje laag twee afbeeldingen gewoon opnieuw te uploaden en zeggen dat jij ze bewerkt hebt?

Geplaatst:

De wielbasis is hetzelfde, maar ik snap niet hoe je dit gedaan hebt, en vooral niet hoezo je het zo klein hebt gedaan. :?

Geplaatst:

Ik heb het niet zo klein gedaan , het is perongeluk verkleint . Ik eet ook niet het komt , maar daarvoor was dit redelijk groot .

Geplaatst:
Ik heb het niet zo klein gedaan , het is perongeluk verkleint . Ik eet ook niet het komt , maar daarvoor was dit redelijk groot .

Dan geloof ik het pas tot je orginele grote laat zien, want hier geloof ik niks van.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok , ik zal m'n best doen ,

EDIT:Voor:9181529199d2744e75e4ea6.jpg

Na:appq2wzir0dswb7nh7ebgpo.jpg

Een beetje knipwerk kwam hier aan te pas .

Bewerkt: door TheLordOfPee
Geplaatst:
Je kan onmogelijk alleen maar van die bulldozer naar dat paard gekomen zijn. Laat wat meer zien.

Moet ik nu ook nog een tutorial gaan maken ofzo ? Ik heb gewoon een afbeelding van een paard gebruikt ; bewerkt , geknipt , geplakt , ... En nee , als jullie me toch niet geloven mag dit topic op slot ...

Geplaatst:

Nee, het is echt. Ik kijk even snel naar de vergrote versies, waarbij ik al snel zie dat de rupsband exact overeen komt bij beide plaatjes. Beetje met de RGB kutten, en je kan op een grijze rupsband eindigen. Jup, ik geloof hem.

Maar laat ik dan ook eens een rate doen in de Graphics fora :puh:

Zeer goed gedaan, alleen zie ik wel wat dingen die wat beter kunnen:

-De achterkant van de rupsband bij het paard lijkt een beetje dof (kan zo snel niet meer op de technische naam komen), misschien dat dat nog wat mooier kan? En de achterste rupsband is iets te groot, verklein die eens. een heel klein beetje maar, want dan lijkt het wat 3D realistischer. Verder niks op aan te merken, misschien dat je een scherpere achtergrond bij het paard kan kiezen.

Wat ik toch wel het mooiste gedaan vind, is het exact bijna plaatsen van de nieuwe objecten, en het veranderen van de kleuren.

9/10 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...