grandtheftauto... Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ik heb namelijk GTA Gister gekocht (en zit al missie 30). maar ik wil eigenlijk mods erin. Kan iemand printscreens met grote stappen wat je moet doen? P.S ik ben nieuw dus als ik hier verkeerd zit geef dan niet zo'n erge reactie ofzo.... Gretjes Kim! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 1. Bumpen na een half uurtje, in de ochtend, is zeker niet toegelaten. Heb eventjes geduld! 2. Je topic staat inderdaad verkeerd, dit past beter in het Modding forum, bij deze dus ook verplaatst. 3. Als je de zoekfunctie gebruikt had, dan had je dit topic tegengekomen waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe je een .asi mod instaleerd. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Of voor San Andreas kan je hier kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.