Jump to content

"tv-sneeuw" als het regent

stefaan.verhaert

Recommended Posts

Telkens als het begint te regenen in SA is het net alsof mijn scherm veranderd in een oud televisietoestel: een blokkerige, ruisachtig sneeuweffect. Als je onder een brug loopt of als de zon er terug doorkomt, is dit weer even weg.

Heb ook de schokkerige problemen zoals ik al eerder heb gelezen. Toch is mijn Radeon 9600 (Mobility M10) (P4 3,2/1GB Ram) in staat om geruime tijd vloeiend beeld te produceren (1400x1050/very high/AAoff), daarna gaati schokken (na enige tijd loopt hij weer vloeien,enz...)

Heb geprobeerd om die Catalyst 5.6 te installeren over mijn andere drivers, maar krijg steeds een foutmelding.

Iemand reeds enig idee?

Met vriendelijk groet,

stefaan.

Delen op andere websites

Telkens als het begint te regenen in SA is het net alsof mijn scherm veranderd in een oud televisietoestel: een blokkerige, ruisachtig sneeuweffect. Als je onder een brug loopt of als de zon er terug doorkomt, is dit weer even weg.

Dit is niets bijzonders hoor, dat hoort zo. Ik heb de PS2 versie en daar krijg je net zo'n effect tijdens een flinke stortbui, ik vind ook niet echt mooi.. maarja. Lijkt inderdaad wel een beetje op de tv-sneeuw.

Maar daarover zou ik me dus maar niet al te veel zorgen maken :rolleyes:

Delen op andere websites

Zouden ze bij R* niet vollop aan patches aan't werken zijn? Er zijn blijkbaar veel mensen met dezelfde problemen.

Hoelang duurt het meestal vooraleer de eerste patches worden vrijgegeven?

Btw, heeft er iemand soms ook last van "roekeloze chauffeurs" op de weg in SA? (Mss offtopic, sorry :blink: ). Als ge gaat fitnessen moet ge uitkijken of ze rijden met 5 op elkaar in en zit je ertussen!

stef.

Delen op andere websites

Klinkt het gek als ik zeg dat ik dat juist visueel mooi gebracht vind?!

Sneeuw-effect bij regen.

Wazig beeld bij hitte (Dat dacht ik tenminste omdat het beeld ietswat scrolled wanneer alleen de zon schijnt).

En vager beeld bij hoge snelheid met rijden.

Ik dacht dat het wel zo hoorde en ik moet zeggen dat ik het wel prima vind zo...

Groet SW

Delen op andere websites

Idd, het hoort gewoon bij de game. (Als ik denk dat ik begrijp waar jij het over heb)

Bij regen zie je een soort sneeuw effect. Het had wel iets beter uitgewerkt kunnen worden richting lijntjes, maar het is wel grappig vind ik :)

Delen op andere websites

Ik merk dat als ik over het platteland rij en het gaat sneeuwen dan word het beeld onscherp en dan ga ik slippen, soms als ik rustig rij is het leuk maar op dat moment kwamen de wouten achter me aan niet echt rustgevend dus, ja met K - Rose op de achtergrond misschien nog wel een beetje, maar dat sneeuw effect vind ik erg leuk het geeft je echt dat SA feeling

Delen op andere websites

Blijkbaar moet ik mijn indrukken dus gaan bijstellen.

Dat wazige beeld had ik ook. Nu blijkt dat dit door de 'hitte' is.

Kan wel mooi zijn, maar deze dingen zorgen er wel voor dat het spel begint te haperen op cruciale momenten (niet zo tof in een drive-by, shoot-out of achtervolging...).

Zou mijn Radeon 9600 Mobility dan echt te zwak zijn? Al de rest zou toch in orde moeten zijn om dit spel in volle glorie te kunnen spelen? (P4 3,2; 1GB ram).

En miljaar, die Catalyst wil maar niet geïnstalleerd geraken... snif

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...