propje400 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hoi, ik heb een dmzone zoals jullie nu wel weten, alleen ik wil dat als mensen de dmzone betreden ze randomspawnen in die dmzone, maar waar moet ik die SetPlayerRandomSpawn nu neerzeten? OnPlayerSpawn OnPlayerDeath OnPlayerRequestSpawn of waneer de player teleporteert ik heb ze allemaal uitgeprobeert maar werkt niet, hiet ziet er dan zo uit: if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423,443.7593,1623.225, 2148.729) == 1) { SetPlayerRandomSpawn(playerid); return 1; } new Float:gRandomPlayerSpawns[6][9] = { //new Float:gRandomSpawns[][PlayerSpawnInfo] = { {162.1691,1930.7585,33.8984}, {265.4763,1895.7968,33.8984}, {233.8246,1932.4159,33.8984}, {107.4889,1900.3386,33.4992}, {115.3933,1813.2720,33.8984}, {262.4126,1809.5985,33.8984} }; public SetPlayerRandomSpawn(playerid) { new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns)); SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); } alvast bedankt Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 waar heb je die code vandaan? Reageren
propje400 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 waar heb je die code vandaan? Geen idee, had ik al langer werkte eerst wel:S Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423,443.7593,1623.225, 2148.729) == 1) { SetPlayerRandomSpawn(playerid); return 1; } new Float:gRandomPlayerSpawns[6][3] = { {162.1691,1930.7585,33.8984}, {265.4763,1895.7968,33.8984}, {233.8246,1932.4159,33.8984}, {107.4889,1900.3386,33.4992}, {115.3933,1813.2720,33.8984}, {262.4126,1809.5985,33.8984} }; public SetPlayerRandomSpawn(playerid) { new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns)); SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); return 1; } zow Bewerkt: 19 oktober 2009 door Crusher!! Reageren
propje400 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Hij werkt nog steeds niet, spawn nog steeds op de gewone spawn plek dit mijn class selection for(new i = 0; i < 299; i++) { if(IsValidSkin(i)) { //AddPlayerClass(i, 14.294222, 1561.925537, 116.176315,0.0, 24, 500, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(i,407.9531,2435.5325,16.5000,269.4459, 0, 0, 0, 0, 0, 0); } } Bewerkt: 19 oktober 2009 door propje400 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 nope... new Float:gRandomPlayerSpawns[6][3] jij had new Float:gRandomPlayerSpawns[6][9] = { Reageren
propje400 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) ok maar Hij werkt nog steeds niet, spawn nog steeds op de gewone spawn plek komt dit door mijn class selection? for(new i = 0; i < 299; i++) { if(IsValidSkin(i)) { //AddPlayerClass(i, 14.294222, 1561.925537, 116.176315,0.0, 24, 500, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(i,407.9531,2435.5325,16.5000,269.4459, 0, 0, 0, 0, 0, 0); } } Bewerkt: 19 oktober 2009 door propje400 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 die code zet alleen je speler op een random positie die veranderdt je class niet xD Reageren
propje400 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 die code zet alleen je speler op een random positie die veranderdt je class niet xD hehe weet ik, maar ik heb bij onplayerspawn SetPlayerRandomSpawn als hij in de dm area is, maar dan spawnt hij op de Coords van die Class kiezer ofzoiets xD en de area coords zijn goed want het disable van de commands werkt wel, kan het zijn dat de player coords verandere als hij dood is? lijkt mij van niet maargoed Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 komt dit door mijn class selection? AddPlayerClass AddPlayerClass werkt alleen in OnGameModeInit. Reageren
propje400 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) komt dit door mijn class selection? AddPlayerClass AddPlayerClass werkt alleen in OnGameModeInit. Bedankt voor het proberen the helpen maar blijkbaar werkt het gewoon niet doordat de coords van de spelers verandere als hij dood gaat, want met een simpel Indm[MAX_PLAYERS]; werkt het wel dus hou ik het hier bij Bewerkt: 20 oktober 2009 door propje400 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.