Jump to content

SetPlayerRandomSpawn


propje400

Recommended Posts

Hoi, ik heb een dmzone zoals jullie nu wel weten, alleen ik wil dat als mensen de dmzone betreden ze randomspawnen in die dmzone, maar waar moet ik die SetPlayerRandomSpawn nu neerzeten?

OnPlayerSpawn

OnPlayerDeath

OnPlayerRequestSpawn

of waneer de player teleporteert

ik heb ze allemaal uitgeprobeert maar werkt niet, hiet ziet er dan zo uit:

	if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423,443.7593,1623.225, 2148.729) == 1)
{
	SetPlayerRandomSpawn(playerid);
return 1;
}

new Float:gRandomPlayerSpawns[6][9] = {
//new Float:gRandomSpawns[][PlayerSpawnInfo] = {
{162.1691,1930.7585,33.8984},
{265.4763,1895.7968,33.8984},
{233.8246,1932.4159,33.8984},
{107.4889,1900.3386,33.4992},
{115.3933,1813.2720,33.8984},
{262.4126,1809.5985,33.8984}
};

public SetPlayerRandomSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
}

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423,443.7593,1623.225, 2148.729) == 1)
{
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
return 1;
}

new Float:gRandomPlayerSpawns[6][3] = 
{
{162.1691,1930.7585,33.8984},
{265.4763,1895.7968,33.8984},
{233.8246,1932.4159,33.8984},
{107.4889,1900.3386,33.4992},
{115.3933,1813.2720,33.8984},
{262.4126,1809.5985,33.8984}
};

public SetPlayerRandomSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
			return 1;
}

zow

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Hij werkt nog steeds niet, spawn nog steeds op de gewone spawn plek

dit mijn class selection

	for(new i = 0; i < 299; i++)
{
	if(IsValidSkin(i))
	 {
		//AddPlayerClass(i, 14.294222, 1561.925537, 116.176315,0.0, 24, 500, 0, 0, 0, 0);
		AddPlayerClass(i,407.9531,2435.5325,16.5000,269.4459, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

	 }
}

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

ok maar

Hij werkt nog steeds niet, spawn nog steeds op de gewone spawn plek

komt dit door mijn class selection?

	for(new i = 0; i < 299; i++)
{
	if(IsValidSkin(i))
	 {
		//AddPlayerClass(i, 14.294222, 1561.925537, 116.176315,0.0, 24, 500, 0, 0, 0, 0);
		AddPlayerClass(i,407.9531,2435.5325,16.5000,269.4459, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

	 }
}

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

die code zet alleen je speler op een random positie :puh: die veranderdt je class niet xD

hehe weet ik, maar ik heb bij onplayerspawn SetPlayerRandomSpawn als hij in de dm area is, maar dan spawnt hij op de Coords van die Class kiezer ofzoiets xD

en de area coords zijn goed want het disable van de commands werkt wel, kan het zijn dat de player coords verandere als hij dood is? lijkt mij van niet maargoed :D

Link to comment
Delen op andere websites

komt dit door mijn class selection?

AddPlayerClass

AddPlayerClass werkt alleen in OnGameModeInit.

Bedankt voor het proberen the helpen maar blijkbaar werkt het gewoon niet doordat de coords van de spelers verandere als hij dood gaat, want met een simpel Indm[MAX_PLAYERS]; werkt het wel dus hou ik het hier bij :D

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...