Jump to content
Geplaatst:
comment_1509299

Hoi, ik heb een dmzone zoals jullie nu wel weten, alleen ik wil dat als mensen de dmzone betreden ze randomspawnen in die dmzone, maar waar moet ik die SetPlayerRandomSpawn nu neerzeten?

OnPlayerSpawn

OnPlayerDeath

OnPlayerRequestSpawn

of waneer de player teleporteert

ik heb ze allemaal uitgeprobeert maar werkt niet, hiet ziet er dan zo uit:

	if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423,443.7593,1623.225, 2148.729) == 1)
{
	SetPlayerRandomSpawn(playerid);
return 1;
}

new Float:gRandomPlayerSpawns[6][9] = {
//new Float:gRandomSpawns[][PlayerSpawnInfo] = {
{162.1691,1930.7585,33.8984},
{265.4763,1895.7968,33.8984},
{233.8246,1932.4159,33.8984},
{107.4889,1900.3386,33.4992},
{115.3933,1813.2720,33.8984},
{262.4126,1809.5985,33.8984}
};

public SetPlayerRandomSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
}

alvast bedankt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1512214

if(IsPlayerInArea(playerid,-93.423,443.7593,1623.225, 2148.729) == 1)
{
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
return 1;
}

new Float:gRandomPlayerSpawns[6][3] = 
{
{162.1691,1930.7585,33.8984},
{265.4763,1895.7968,33.8984},
{233.8246,1932.4159,33.8984},
{107.4889,1900.3386,33.4992},
{115.3933,1813.2720,33.8984},
{262.4126,1809.5985,33.8984}
};

public SetPlayerRandomSpawn(playerid)
{
new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
			return 1;
}

zow

Bewerkt: door Crusher!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1512215

Hij werkt nog steeds niet, spawn nog steeds op de gewone spawn plek

dit mijn class selection

	for(new i = 0; i < 299; i++)
{
	if(IsValidSkin(i))
	 {
		//AddPlayerClass(i, 14.294222, 1561.925537, 116.176315,0.0, 24, 500, 0, 0, 0, 0);
		AddPlayerClass(i,407.9531,2435.5325,16.5000,269.4459, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

	 }
}

Bewerkt: door propje400

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1512217

ok maar

Hij werkt nog steeds niet, spawn nog steeds op de gewone spawn plek

komt dit door mijn class selection?

	for(new i = 0; i < 299; i++)
{
	if(IsValidSkin(i))
	 {
		//AddPlayerClass(i, 14.294222, 1561.925537, 116.176315,0.0, 24, 500, 0, 0, 0, 0);
		AddPlayerClass(i,407.9531,2435.5325,16.5000,269.4459, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

	 }
}

Bewerkt: door propje400

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1512572
die code zet alleen je speler op een random positie :puh: die veranderdt je class niet xD

hehe weet ik, maar ik heb bij onplayerspawn SetPlayerRandomSpawn als hij in de dm area is, maar dan spawnt hij op de Coords van die Class kiezer ofzoiets xD

en de area coords zijn goed want het disable van de commands werkt wel, kan het zijn dat de player coords verandere als hij dood is? lijkt mij van niet maargoed :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1513189
komt dit door mijn class selection?

AddPlayerClass

AddPlayerClass werkt alleen in OnGameModeInit.

Bedankt voor het proberen the helpen maar blijkbaar werkt het gewoon niet doordat de coords van de spelers verandere als hij dood gaat, want met een simpel Indm[MAX_PLAYERS]; werkt het wel dus hou ik het hier bij :D

Bewerkt: door propje400

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.