Jump to content

gta blijft hangen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo soms blijf gta hangen als ik op esc druk het geluid vald dan ook uit

en soms doet ie het gewoon als ik op esc druk

weet iemand hoe dit kan grtx giepske ^_^

Geplaatst:

Ja, die ken ik. Ikzelf heb er nog geen oplossing tegen gevonden, maar ik neem aan dat het een bug van San Andreas is, waar dus weinig aan te doen valt. Helaas :(

Geplaatst:

Dit probleem komt vaak voor bij gedownloade versie´s dus koop een originele kost maar 5 euro :Y

Geplaatst:
Dit probleem komt vaak voor bij gedownloade versie´s dus koop een originele kost maar 5 euro :Y

Wut nee? Ik heb hem legaal, en zowel de illegale als de legale versies hebben te kampen met dit probleem.

Geplaatst:

Inderdaad, integendeel zelfs;

Ik heb een illegale en 2 legale versies, en bij beide legale versies gebeurt dit wel, en bij me illegale versie ( waar ik bijna nooit mee speel ) gebeurt dit nooit :7

Geplaatst:

Dit probleem herken ik, want ik heb het namelijk ook regelmatig. Als ik zo af en toe op Esc druk loopt hij meestal vast maar soms ook weer niet. Zelf vind ik het een irritant probleem en ik dacht eerst dat het aan m'en cd lag maar aangezien jullie het ook hebben is dat het niet. Maar wat helemaal opvallend is, is dat ik het ook nog regelmatig bij Vice City heb gehad dus dit lijkt me niet alleen een bug van San Andreas. :? Misschien zijn het bepaalde versies waarbij dit alleen gebeurd, ik zou niet weten hoe je dit probleem oplost. :{

Geplaatst:

Ja maar een pauzemenu is ook niet makkelijk voor een computer, want het moet overschakelen.

Ik bedoel: Heel de spel gewoon in 1x stop zetten en dan een menu tevoorschijn halen.

Aangezien GTA een grote freeroam game is vind ik het niet gek dat hij soms blijft hangen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...