MartyCeha Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hallo, ik heb daarnet zelf een shotgun gemoddeld en die ingame gekregen. In eerste instantie ging dat goed, totdat ik wat kleine aanpassingen maakte aan de shotgun. San Andreas laadt nu ipv het shotgun model (shotgspa.dff) de eerst volgende dff in de alfabetische lijst van gta3.img, namelijk shovel.dff. De textures van shotgspa.txd laadt ie wel gewoon, aangezien het wapenicoontje wel gewoon verschijnt. Dat betekent dus dat er iets niet goed is aan de dff waardoor SA het overslaat en de volgende dff laadt. Maar wat kan er fout aan zijn? Ik heb op alles gelet. De naam van het model komt overeen met de dff naam, alles is één model, alles is ge UWV mapt, de pivot staat goed... Kan het soms zijn dat het maximum limiet aan polygonen is overschreden? Ik hoor het wel, alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Pfff, dat ik heb ik nou nog nooit meegemaakt Marty Ik denk dat je even op onderzoek uit moet: Exporteer de shotgspa.dff uit de gta3.img, importeer 'm in 3ds max. Importeer de shovel, kijk of dat allemaal juist is. Dan zou ik het origineel even terug zetten, misschien opnieuw proberen en anders wil ik je nog wel helpen proberen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Al opgelost Ik had in shotgspa.txd de alpha van het icoontje omgekeerd met de normale map... Ik weet niet wat dat ermee te maken heeft, maar schijnbaar lost het verwijderen van het icoontje het probleem op. Nu heb ik iets anders... SA crasht als ik in weapons.dat de animatie van de SPAS12 verander van 'buddy' naar 'shotgun'. Andere waarden kan ik wel zonder te crashen aanpassen... Maarja dat hoort inmiddels niet meer thuis bij moddeling hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.