Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo, na een aantal "jaren" Photoshop op mijn computer te hebben staan wou ik het nu toch echt eens gaan gebruiken. Ik gebruikte het wel maar gewoon simpele dingen: een plaatje uitknippen, plaatje plakken, achtergrondje erbij und hoppa. Maar nu wou ik meer signs, banners en layouts gaan maken :$ . Ik zie dat jullie hier veel goede tutorials hebben en tutorialized heeft er echt duizenden :). Maar hoe moet ik nou gaan beginnen? Wat e-books downloaden en die een rustig doorkijken en aan mee doen of gewoon de tutorials volgen?

Hartstikke bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Knap hoe jij jou eigen vraag en antwoord gecombineert hebt in één post.

Wat e-books downloaden en die een rustig doorkijken en aan mee doen of gewoon de tutorials volgen

0_0

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Knap he :clown: . Maar het probleem is dat die e-books meestal gaan over fotobewerking en ik wil juist signs en layouts maken enzo :puh:. Ik zal nog eens kijken op Amazon.com.

Geplaatst:
Knap he :clown: . Maar het probleem is dat die e-books meestal gaan over fotobewerking en ik wil juist signs en layouts maken enzo :puh: . Ik zal nog eens kijken op Amazon.com.

Toch leer je de effecten van photoshop erdoor kennen. Maar tutorials krijgen de meeste voorkeur. :clown:

Geplaatst:

Ik denk dat je sowieso onderscheid moet maken tussen fotobewerking en (grafisch) ontwerp. Beiden vereisen een hele andere aanpak, dus ik betwijfel of je met een eBook over bijvoorbeeld retoucheren een stap in de goede richting zet.

Signatures, banners, lay-outs... er zijn echt duizenden simpele tutorials voor te vinden. Zoek en kijk bij voorkeur op sites als Deviantart en Good-tutorials. Daar slaag je gegarandeerd. ;)

Geplaatst:

Ik wil graag grafisch ontwerp zoals banners, logos (ook al moeten die met Illustrator), signs, layouts. Dingen die jij maak zoals jouw signature :). Ik ben nu begonnen om tutorials te volgen maar toch zoek ik stiekem naar een basis tutorial waar een beetje de algemeenheid van Photoshop wordt uitgelegd. Dus zegmaar waar de tools even worden uitgelegd op een korte effectieve manier :$ . Ik heb er al een paar gezien maar welke raden jullie aan?

Hartstikke bedankt alweer!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...