Jump to content

is deze mod mogelijk?


pbtje

Recommended Posts

Hallo iedereen die hier verstand van heeft, ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een mod te maken voor gta vc die zorgt dat je je gangleden mee in de auto kan nemen zodat ze je overal kunnen helpen net als in san andreas. kan dat? Groeten Pbtje

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen die hier verstand van heeft, ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een mod te maken voor gta vc die zorgt dat je je gangleden mee in de auto kan nemen zodat ze je overal kunnen helpen net als in san andreas. kan dat? Groeten Pbtje

Je hebt helemaal geen mod nodig, gebruik gewoon de volgende cheat.

FANNYMAGNET

Ladies Man, Women Follow You

Hopelijk kun je hiermee verder :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen die hier verstand van heeft, ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een mod te maken voor gta vc die zorgt dat je je gangleden mee in de auto kan nemen zodat ze je overal kunnen helpen net als in san andreas. kan dat? Groeten Pbtje

Je hebt helemaal geen mod nodig, gebruik gewoon de volgende cheat.

FANNYMAGNET

Ladies Man, Women Follow You

Hopelijk kun je hiermee verder :)

dank je wel maar eh die kunnen alleen maar meppen en ze zijn geen lid van de vercetti gang toch? maar ja, toch bedankt voor de cheat!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...