Yannick(NL) Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ik zie heel vaak posts over RP servers, ze zoeken scripters of andere mensen. Wat nou als die mensen gewoon samen gaan werken? Zo heb je gelijk mensen + scripters! Je kan dan ook rollen verdelen, dat de 1 de site maakt, ander script enz. Natuurlijk moet dit ook wel goed geregeld worden en niet dat de 1 gewoon niets doet en alleen profiteerd van zijn adminheid. Maar kunnen de mensen die dit willen niet eens zo denken? De 1 heeft misschien een super goede tutorial gevonden over commands maken en de andere weer over huizen! Offtopic: ik zie alle reacties niet, behalve als ik erop klik, hoe kan ik dit verhelpen? Reageren
mosweg Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Om alle reacties onderelkaar te zien klik op Opties bovenaan elk topic: [Plaats Reactie] [Nieuw Onderwerp] [Opties] En selecteer dan: Wijzig naar: Standaard Bewerkt: 17 oktober 2009 door mosweg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.