needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hallo, ik heb de tutorial van puma gelezen want kwou graag mijn zmodeler model ingame zetten, maar die tut van puma is voor 3dsmax. en er is zo te zien geen tutorial om voertuigen van zmodeler in gta SA te zette. kan iemand me dit uitleggen? alvast bedankt ! Reageren
needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 ja .. sorry voor de dubbel post maar.. ik zit nu zeker 3 uur levenloos te kijken of iemand me wil helpen.. help AUB!! Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Misschien dat jij dat doet, maar niet iedereen kijkt 3 uur lang levenloos naar het forum.. Dus bumpen volgende keer pas na een dag Er zijn op dit forum geen tutorials voor ZModeler om voertuigen ingame te krijgen, misschien op de Engelse fora. Anders zou je het zelf uit moeten zoeken.. Succes. Reageren
needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Misschien dat jij dat doet, maar niet iedereen kijkt 3 uur lang levenloos naar het forum.. Dus bumpen volgende keer pas na een dag Er zijn op dit forum geen tutorials voor ZModeler om voertuigen ingame te krijgen, misschien op de Engelse fora. Anders zou je het zelf uit moeten zoeken.. Succes. ik heb het uitgevonden.. soort van. ik kan de dff nu wel in img tool zetten maar de spoilers en bumpers die ik in zmodeler heb gedaan. die komen ingame niet tevoorschijn. kan iemand me HIERMEE helpen? Reageren
needhack Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 HELP mij hier AUB MEE!! Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Zoals Beagle al zei, check het engelstalige GTAForum voor zmodeller tutorials. Doe ctrl+f en typ dan [zmod] om zmodeller tutorials te vinden. Reageren
needhack Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Zoals Beagle al zei, check het engelstalige GTAForum voor zmodeller tutorials. Doe ctrl+f en typ dan [zmod] om zmodeller tutorials te vinden. bedankt. ik zal s gaan kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.