Deluxo Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hallo, Ik wil een 2de installatie voor GTA San Andreas omdat ik GTA United wil gebruiken. Als ik op setup.exe klik, vraagt ie of ik alle bestanden wil verwijderen... Ik wil de ene hebben voor SA:MP en de ene voor GTA United. Mvg, Deluxo Reageren
needhack Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 je maakt een backup van je gta san andreas folder en dan gebruik je de andere voor united Reageren
Basssss Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Kopieer je SA naar een nieuwe locatie en installeer daar United in. Een andere manier weet ik niet. Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Dat is toch hetzelfde van needhack ? Reageren
Deluxo Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Als dat de enige oplossing is, dan hoeft het niet meer. Laat dit topic sterven... Reageren
Little Jacob Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik heb ongeveer 3 of 4 San Andreas' op mijn pc geinstalleerd. Je kopieert gewoon het mapje 'GTA San Andreas' naar bijvoorbeeld het bureaublad. Ik weet niet of het mogelijk is dat je de installatie start en hem in een ander mapje installeerd. Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Nee dat is niet mogelijk . Ergens zit er een bestand dat toont dat GTA SA op je pc geinstalleerd is . Maar eigenlijk meot je gewoon jouw GTA SA kopiëren , wat zo'n 2 min. duurt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.