Hollo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ben net begonnen met GTA SA op de PC. Heel vervelend dat het geluid tijdens de filmpjes niet synchroon loopt met de spraak/geluid. Is dit op te lossen? Ik denk dat de ondertiteling (die ik normaliter uitschakel) wel synchroon loopt, maar dat is dus niet te achterhalen. Kan iemand helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Ben ik de enigste die dit heeft? *Gebruik de Edit knop en heb gewoon geduld. Bewerkt: 12 juni 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheShower Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing gevonden. ER zal wel een patch uitkomen op korte termijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheShower Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ok, ik heb probleem opgelost. Waarschijnlijk ontstaat dit probleem alleen als je door het missen van geluiden de tijdelijke oplossing gebruikte en de hardware versnelling (geluid) op UIT had gezet. Hierdoor zijn de geluiden wel ok, maar de cutscenes weer niet. Zet de hardware versnelling niet uit maar op de 1e stand, de basisversnelling. Alles werkt nu goed bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Yes! Inderdaad, het gaat om de instellng van de geluidskaart. Ik heb dus een Nvidia N-Force2 moederbord met ingebouwde geluidchip. Deze stond op geen hardwarematige 'versnelling'. Ik heb het op maximaal gezet. (dus een tip voor anderen, het gaat niet om de in-game geluidinstellingen) Nu lopen de filpjes synchroon! TheShower - bedankt! Ik heb me in de tussentijd geconcentreerd op de side missions. Natuurlijk als eerste de Ambulance missie. Ik neem aan dat iedere GTA verteraan hiermee begint. Nogmaals, TheShower - thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheShower Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ok dan ! Bij mij stond al ie op maximale versnelling, en dat zorgde ervoor dat ik mezelf niet hoorde in het spel, dus geen stem, en geen geluiden van je auto etc. dus toen heb ik hem op uit gezet (had ik ergens gelezen) en toen liepen de filmpjes niet meer synchroon. Maar ik ben al lang blij dat ie het doet, mag ook al wel voor 50 euro vind ik. Blijft vreemd hoor dat je als gamer zo moet rommelen met instellingen om een spel te kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.