Jump to content

Paar vraagjes XBOX 360 versie


Choclate

Recommended Posts

1.

Op een van deze pieren.

2.

Na de missie Blow your cover kan je in de Modo en in de Perseus nieuwe kleren kopen. Of je deze ook beter vind weet ik niet aangezien iedereen een andere smaak heeft.

3. Missies Blijven goede geldmakers. In het begin verdien je nog niet zo veel maar eenmaal verder verdien je veel meer.

Je kan ook voor Little Jacob wat Drugs vervoeren en voor Brucie wat races doen.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Waar is het skatepark

2) Waar kan ik mooie kleren kopen die russian shop is echt lame

3) Hoe verdien je heel snel geld ?

^_^

Alvast bedankt ,

1. Click here to view the SnapMap, kijk daar maar in de buurt en het ligt tevens naast de golfbaan.

2. Je kunt 'nette' kleding kopen in de Perseus winkels op verschillende locatie's in Liberty City. Klik -hier- voor een uitgebreide kledinglijst.

3. Doe een aantal submissions buiten om de Storyline zoals Drug Delivery. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1) Middelste eiland, als je bij de heli's bent iets verder rijden, dan aan het einde van de weg door het steegje (er zijn meerdere skateparks)

2) Als je wat verder bent, kun je in andere winkels kleren kopen. Zo moetje voor echte pakken naar de Perseus.

3) Bijv. door missie's, Stevie's Car Theft ect.

Link to comment
Delen op andere websites

3) Stevie's car theft: daar kan je veel geld mee verdienen, als je de autos niet te veel beshadigd. maar niet voor alle autos krijg je veel geld. voor sommige krijg je $5000 en voor andere $33000

een andere mogelijkheid is geldwagens laten ontploffen. dan kan je ook veel geld oprapen

Link to comment
Delen op andere websites

3) Stevie's car theft: daar kan je veel geld mee verdienen, als je de autos niet te veel beshadigd. maar niet voor alle autos krijg je veel geld. voor sommige krijg je $5000 en voor andere $33000

een andere mogelijkheid is geldwagens laten ontploffen. dan kan je ook veel geld oprapen

Stevies cartheft komt pas later in het spel. Tegen het einde naar mijn gevoel.

En geldwagens daar heb je het probleem dat je een wanted level krijgt.

Tenzij je natuurlijk de carbomb van packie gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Even een complimentje tussendoor voor de heren hierboven: Het is lang geleden dat er in een topic, zonder offtopic posts, zo'n brede variatie aan goeie, behulpzame tips is gegeven. :tu:

Ik zeg: Goed bezig, forummers. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

3) Stevie's car theft: daar kan je veel geld mee verdienen, als je de autos niet te veel beshadigd. maar niet voor alle autos krijg je veel geld. voor sommige krijg je $5000 en voor andere $33000

een andere mogelijkheid is geldwagens laten ontploffen. dan kan je ook veel geld oprapen

Stevies cartheft komt pas later in het spel. Tegen het einde naar mijn gevoel.

En geldwagens daar heb je het probleem dat je een wanted level krijgt.

Tenzij je natuurlijk de carbomb van packie gebruikt.

je kan ook de cheat voor je wanted lvl kwijt te spele gebruiken, nadat je de archievements of trophies "walk free" en "one man army" behaald hebt

Link to comment
Delen op andere websites

3) Stevie's car theft: daar kan je veel geld mee verdienen, als je de autos niet te veel beshadigd. maar niet voor alle autos krijg je veel geld. voor sommige krijg je $5000 en voor andere $33000

een andere mogelijkheid is geldwagens laten ontploffen. dan kan je ook veel geld oprapen

Stevies cartheft komt pas later in het spel. Tegen het einde naar mijn gevoel.

En geldwagens daar heb je het probleem dat je een wanted level krijgt.

Tenzij je natuurlijk de carbomb van packie gebruikt.

je kan ook de cheat voor je wanted lvl kwijt te spele gebruiken, nadat je de archievements of trophies "walk free" en "one man army" behaald hebt

Maar stel dat je nu zonder cheats wilt spelen ;) , de Car Thefts zijn later, wanneer je al hopen aan geld hebt,

dus vroeger in het spel raad iedereen aan voor die Securicars, maar ik denk: speel de missie's, je zal niet weten waar je met je geld heen moet :7;) .

Link to comment
Delen op andere websites

nog een tip voor de derde vraag is: pas op met je leven. zorg dat je niet te snel dood gaat. want als je dood gaat spawn je terug aan een hospital en verlies je ook geld

Naja , zeg dan er meteen bij dat hij ook niet BUSTED mag zijn .

Link to comment
Delen op andere websites

nog een tip voor de derde vraag is: pas op met je leven. zorg dat je niet te snel dood gaat. want als je dood gaat spawn je terug aan een hospital en verlies je ook geld

Maar ik denk niet dat je veel verlies zal maken. Als je het goed doet (Veel mensen afslachten en hun geld oppakken. Securicars opblazen enz.) Dat je dan wel meer verdient dan het geld dat van je wordt afgenomen.

Maar zorg ervoor dat je niet busted raakt aangezien je daar wel je Wapens verliest. Bij wanted alleen wat geld. Maar dat is vaak met maar 1 persoon terug te winnen.

Maar als je dus de securicars voor geld wilt gaan opblazen is het een aanrader om 1. Kiki als je vriendin te hebben (Of Francis hebt laten leven), 2. Om packie als vriend te hebben en zijn special ability voor Carbombs. Aangezien bij 1. Altijd handig als je wanted level 3 is nog te verlagen, en bij 2. Dit levert je geen wanted level op.

En een laatste tip. Mocht het voorkomen dat je wanted level 4 wordt en je de politie nu nog moeilijk van je af krijgt, en je bent in de buurt van het vliegveld, Rij daar dan even op je wanted level wordt nu 3 i.p.v. 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...