Jump to content

Saven tijdens missie


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Heey!

Er wordt altijd gezegd dat je kunt saven tijdens een missie... Heb ik net gedaan, maar hij geeft aan dat je niet tijdens een missie kunt saven... :N Kan iemand hier een verlaring voor geven???

MVG

EDIT: Laat maar... Ik heb het al op een andere manier gekregen; wanneer al die agenten dood zijn zo snel mogelijk wegrijden en zorgen dat Packie niet instapt. Dus hulp niet meer nodig. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

De meest logische verklaring is dat je NIET kunt saven tijdens een missie . Dit word toch ook gezegd in het spel zelf ? En trouwens , bij GTA moet je nou niet direct tijdens een missie saven , want die duren meestal niet zo lang .

Link to comment
Delen op andere websites

De meest logische verklaring is dat je NIET kunt saven tijdens een missie . Dit word toch ook gezegd in het spel zelf ? En trouwens , bij GTA moet je nou niet direct tijdens een missie saven , want die duren meestal niet zo lang .

Ja, maar het wordt vaak gezegd als je een voertuig wil die alleen in DIE missie voorkomt dat je gewoon die kunt stelen en dan kunt saven...

Link to comment
Delen op andere websites

De meest logische verklaring is dat je NIET kunt saven tijdens een missie . Dit word toch ook gezegd in het spel zelf ? En trouwens , bij GTA moet je nou niet direct tijdens een missie saven , want die duren meestal niet zo lang .

Ja, maar het wordt vaak gezegd als je een voertuig wil die alleen in DIE missie voorkomt dat je gewoon die kunt stelen en dan kunt saven...

Dat klopt maar dan zou je wel eerst de missie moeten failen om zo het voertuig naar je savehouse te brengen en vervolgens kun je saven. De roze Feltzer in de missie I'LL Take Her kun je overigens gewoon krijgen nadat de missie is beëindigt. Je moet er alleen wel even achteraan lopen/rijden om hem te bemachtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het zo ook gelukt om de Police Stockade te stelen, ik heb gewoon die man in gevangeniskleren vermoord en toen was de missie gefaild en daarna ben ik naar mijn savehuis gereden en gesaved :D

Hoe heb je die vermoord, want die Stockade is zo gemaakt dat je er niet door kan schieten...

EDIT: Laat maar... Ik heb het al op een andere manier gekregen; wanneer al die agenten dood zijn zo snel mogelijk wegrijden en zorgen dat Packie niet instapt. Dus hulp niet meer nodig. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...