Jochemd Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Hoi, Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is. Bij voorbaat dank Jochemd Bewerkt: 17 oktober 2009 door Jochemd Reageren
Mevin Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Hallo Chochemd Dit hoort Hier thuis Maar nu ik toch bezig ben upload ik hem wel even voor je Klik Hier @Hieronder, Whaha, zelfde seconde Bewerkt: 17 oktober 2009 door Mevin Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hoi,Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is. Bij voorbaat dank Jochemd Nu kan ik die niet geven , maar wat heb je met jouw american.gxt gedaan ? Want misschien valt het nog te fixen . Reageren
Jochemd Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Hoi,Ik ben vergeten mijn american.gxt te backuppen en nu heb ik hem verknald. Heeft iemand een back-up voor mij van de orginele american.gxt? Eentje waar helemaal niets aan gedaan is. Bij voorbaat dank Jochemd Nu kan ik die niet geven , maar wat heb je met jouw american.gxt gedaan ? Want misschien valt het nog te fixen . Nee... Ik had zo'n Nederlandse vertaling gedownload, maar die is alleen maar irritant. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Alsjeblieft heir heb je ´m :Y :Y :Y HIER KLIKKEN! Hallo ChochemdDit hoort Hier thuis Maar nu ik toch bezig ben upload ik hem wel even voor je Klik Hier @Hieronder, Whaha, zelfde seconde srry jij had al gedaan >>> Door VWO-er: Offtopic (link naar) plaatje verwijderd, daarnaast verplaatst naar Overige Hulp<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.