Megadreams Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 San Andreas Multiplayer 0.3a is eindelijk uitgekomen! Bron: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=127...2;boardseen#new Engelse Uitleg: 0.3a SA:MP 0.3a has just been released and is available on the download page! Most notable changes: - Up to 500 players per server and up to 2000 vehicles. - New mouse driven scoreboard, chat and other UIs. - Visible vehicle damage and vehicle repairing. - NPC bots that can drive trains, planes and more. - Completely server controlled game play. - Improved sync including vehicle surfing. - Many new scripting features. - Many bug and crash fixes - SA-MP 0.3a is the most stable version yet! >> Download Useful Information 0.3 Scripting Board 0.3 Server rates explained Changelog NPC Details Scripting functions Nederlandse: 0.3a SA:MP 0.3a is juist gereleasd en beschikbaar op de download pagina! Meeste schrijfbare updates: - Je kan in een server nu 500 spelers hebben en tot 2000 voertuigen. - Het scorebord, chat en nog andere delen gebruiken nu ook de muis. - Voertuig schade is nu zichtbaar en ook het repareren ervan. - NPC bots (Non Playing Character) die boten, vliegtuigen en andere voertuigen kunnen besturen. - Complete door server gestuurde spel verloop. - Verbeterde synchronisatie en voertuig surfen. - Vele nieuwe scripting functies. - Veel fouten en crash verbeteringen - SA-MP 0.3a is de meest stabiele versie ooit! >> Download Bruikbare Informate 0.3 Scripting_forum 0.3 Server rates Log_wijgiging NPC Details Scripting functies MVG, Megadreams Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 GEWELDIG Ik heb het al gedownload en geinstalleerd en het is geweldig Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 EINDELIJK! EINDELIJK! Reageren
T@rget Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Ik zie niet zoveel verschil met de oude en 500 players krijg je alleen maar chat spam van Bewerkt: 17 oktober 2009 door T@rget Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ik zie niet zoveel verschil met de oude en 500 players krijg je alleen maar chat spam van Installeer het maar eens - Nieuwe loadscreens - Meer players per server, dus meer plezier - Meer servers Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Nou, sa-mp.com ligt er al meteen uit. Ben wel blij dat-ie der eindelijk is Reageren
T@rget Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ja... nieuwe loadscreens, woop dee doo die zijn bij mij ook echt 10 seconden in beeld, meer servers komt alleen maar omdat het weer even populair is omdat er een nieuwe release is, en wat is al zij, meer spelers is alleen maar meer spam Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 De nieuwe functies zoals bier drinken enzo zijn echt wel cool, het is niet alleen dat er zijn veel nieuwe en coole functies, ik kan het weten want ik script in 0.3a en volgde elke RC mooi en ken heel veel van de bots Reageren
Basssss Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik zeg: Sticky. Dan kan dat "SA-MP 0.2X released!" topic eindelijk weg. Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Waw , eindelijk 1 update , werd misselijk van al die updates (sarcastisch:D) Wat zou 0.4 in petto hebben ? Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Daar zouden we nog lang kunnen opwachten want ze zijn bezig aan 0.3b (check sa-mp.com) Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Daar zouden we nog lang kunnen opwachten want ze zijn bezig aan 0.3b (check sa-mp.com) Oh , ok XD , en wat houd 0.3b dan in ? Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Dat weet ik nog niet daar zullen ze nog wel iets over zeggen eens ze verder zitten in de ontwikkeling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.