bas728 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb iets ge daan als ik op de cops schiet krijg ik geen ster als mensen op mij schieten kan ik niet doot hoe komt dat kan iemand me helpen en zeggen hoe dat uit moet groetjes bas728 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dan heb je gewoon de ''no cop'' cheat aan gezet en de ''niet dood gaan'' cheat. Je kan die 2 uitzette door ze nog een keer in tet typen, dan verschijnt er een berichtje ''cheat deactivadeit'' (zoeits ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lesleyvr Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 idd aezakmi en baguvix Als je deze 2 in typt krijg je als het goed is cheat deactivated. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.