grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik vind het steeds moeilijk maar... ik heb bijvoorbeeld de mod: Ambulancewagen van nederland die heb ik hier ook gevonden en dan klik ik op download en krijg ik een zip bestand. maar wat moet ik er van kopieren? kun je een printscreen er van maken van een mod? Bedankt! Groetjes Jeroen Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Goed , eindelijkin het goede topic XD . Je moet de oude textures van de ambulance vervangen met de nieuwe . Ik denk dat dit met IMG tool kan . Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Goed , eindelijkin het goede topic XD . Je moet de oude textures van de ambulance vervangen met de nieuwe . Ik denk dat dit met IMG tool kan . Ik snap je niet waar moet je bijvoorbeeld een mod wat ik wil heben in een bestand doen? dus: ik heb amublance open gemaakt en dan krijg ik dit: http://img14.imageshack.us/img14/5163/naamlooska.png Wat moet ik dan kopieren naar de map gta 4 Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Daar staat hier een mooie uitleg voor . Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Daar staat hier een mooie uitleg voor . ik snap het niet egt! want op die wsite als je dat wil download den crasht die dat staat bij die download Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Het staat daar echt héél makkelijk geschreven, als je dat niet begrijpt dan kunnen we je niet verder helpen. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Het staat daar echt héél makkelijk geschreven, als je dat niet begrijpt dan kunnen we je niet verder helpen. nee maar in het begin moet je iets downloaden klik daar eens op die link en dan kan je dat prgramma downloaden mar dan staat ER BOVEN IN HET ROOD/ROZE: Hij doet het niet anders crasht ie Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...oad&id=1047 Werkt gewoon? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...oad&id=1047Werkt gewoon? kunnen jullie me hier mee helpen ik wilde een hunter en nu?: ik heb het open en kreeg dit: ... annihilator.wft annihilator.wtd readme.txt Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 P.S = Ik heb die sparkiv geopend en de juiste programma geklikt maar dan staat er: map selecteren Welke map moet ik pakken? Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Lees die tutorial die ik je gaf. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 C:\\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages\vehicles.img Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.