grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Hoii sorry hoor maar... kunnen jullie me hier mee helpen ik wilde een hunter en nu?: ik heb het open en kreeg dit: ... annihilator.wft annihilator.wtd readme.txt P.S = Ik heb die sparkiv geopend en de juiste programma geklikt maar dan staat er: map selecteren Welke map moet ik pakken? Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Je moet niet altijd [b]TEKST[/b] gebruiken . Dit is overigens hetezlfde als je politie auto . Ooit al aan 1 groot topic gedacht waar je hulp vraagt ? Wat anders raakt gtaforum aardig gevuld . Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Je moet niet altijd [b]TEKST[/b] gebruiken . Dit is overigens hetezlfde als je politie auto . Ooit al aan 1 groot topic gedacht waar je hulp vraagt ? Wat anders raakt gtaforum aardig gevuld . Hij vraagt om hulp en niet om dit soort onnuttige antwoorden. Ontopic: Sorry, maar ik kan je hier niet mee helpen. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Je moet niet altijd [b]TEKST[/b] gebruiken . Dit is overigens hetezlfde als je politie auto . Ooit al aan 1 groot topic gedacht waar je hulp vraagt ? Wat anders raakt gtaforum aardig gevuld . Hij vraagt om hulp en niet om dit soort onnuttige antwoorden. Ontopic: Sorry, maar ik kan je hier niet mee helpen. IDD Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Je moet niet altijd [b]TEKST[/b] gebruiken . Dit is overigens hetezlfde als je politie auto . Ooit al aan 1 groot topic gedacht waar je hulp vraagt ? Wat anders raakt gtaforum aardig gevuld . Hij vraagt om hulp en niet om dit soort onnuttige antwoorden. Ontopic: Sorry, maar ik kan je hier niet mee helpen. IDD En Tommy zijn antwoord was niet onnutig ? 'Ik kan je er niet me helpen' . Hij kan dat ook via PB doen ; Ontopic: Dezelfde map als de vorige vraag Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 (bewerkt) Je moet niet altijd [b]TEKST[/b] gebruiken . Dit is overigens hetezlfde als je politie auto . Ooit al aan 1 groot topic gedacht waar je hulp vraagt ? Wat anders raakt gtaforum aardig gevuld . Hij vraagt om hulp en niet om dit soort onnuttige antwoorden. Ontopic: Sorry, maar ik kan je hier niet mee helpen. IDD En Tommy zijn antwoord was niet onnutig ? 'Ik kan je er niet me helpen' . Hij kan dat ook via PB doen ; Ontopic: Dezelfde map als de vorige vraag Ik probeerde hem teminste te helpen in tegenstelling tot jouw. En het is Meneer Tommy voor jouw. Bewerkt: 18 oktober 2009 door -Tommy_Vercetti- Reageren
.Senne Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Laat ons allemaal broeders zijn en goed proberen overeen te komen. Amen. Beste Rockline, ik wil u hierbij graag doorverwijzen naar een tutorial die ik heb opgesteld in verband met het installeren van voertuigmods in GTA IV. Dit is de link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=99862 Daarin staat alles uitgelegd denk ik. Het is allemaal sehr simpel. Vragen kan je altijd daar stellen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon hier. Veel succes ermee. Reageren
-Tommy_Vercetti- Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Laat ons allemaal broeders zijn en goed proberen overeen te komen. Amen.Beste Rockline, ik wil u hierbij graag doorverwijzen naar een tutorial die ik heb opgesteld in verband met het installeren van voertuigmods in GTA IV. Dit is de link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=99862 Daarin staat alles uitgelegd denk ik. Het is allemaal sehr simpel. Vragen kan je altijd daar stellen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon hier. Veel succes ermee. Amen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.