Arjen Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Geplaatst: 21 juni 2004 Jullie kennen hem vast wel. Bruce Almighty, Jim Carrey. Zo'n grappige film. Echt ongelooflijk. Ik kom er pas nu op. Ik heb hem een hele tijd geleden al gezien. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Geplaatst: 21 juni 2004 Jup heb em ook gezien in de bios en heb em hier thuis liggen, erg grappige film, we waren toch even bang dat jim carrey opgehouden was met grappig zijn en dat ie al zen grappige dingen al had gehad, maar deze is super grappig, vooral als ie vraagt naar een spooooonnnnn en als ie die presentator voor gek zet, door die tekst te veranderen Reageren
Arjen Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2004 Dit stukje is zo grappig. :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Geplaatst: 22 juni 2004 leuke film ja dit keer was jim carrey niet zo iritand als in andere films van hem Reageren
Arjen Geplaatst: 22 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2004 In zijn gewone leven is hij zeer depressief en agressief. In de films kan hij zich uitleven. Reageren
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Hij is zo'n gigantisch grappige dude! Ik lag plat in de bios, je kon me van de vloer opvegen! :rolleyes: Die scene met die archiefkast, of met die kom sop (Rode Zee), of Clint Eastwood, die rok van die vrouw die hij omhaag laat waaien, en zo kan ik nog wel effe doorgaan! Reageren
Arjen Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 *Muziek* I've got The Power - Snap! :lol: Reageren
Ken-D Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Geplaatst: 12 juli 2004 Die film is zeker goed. Ik heb erg veel gelachen. Postaldude Reageren
Diaz Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Die film doet het zeker wel!! de aap in de kont was wel grappig en met de kom vol soep was ook heel cool! Reageren
W1ckeD Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Jim carry rulez!! Ik heb de film op dvd en kijk hem nu nog vaak! soms een beetje droge stukken maar zeker een goede film TOP! :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 Bruce Almighty is vet goed! Ik vind dat stukje ook wel goed dan komt dat muziekje van "I'f Got The Power" en dan wijst hij naar zo'n brandkraan en daar komt dan allemaal water uit! Reageren
Ironfist Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Geplaatst: 19 juli 2004 ik vind het heerlijk met die soep en dan dat potje zout dat ie laat bewegen :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Ja wel leuke film... Alleen weet nie zo heel goed meer is al lang gelede... Dat met dat journaal was wel lachuh Reageren
Melchior Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Vergeet niet de maan die hij naar achteren trekt met een lasso! :huh: Reageren
8-Ball Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Ik heb deze film ook eens 1 keer gezien, ik vond hem wel grappig! Dat is best lang geleden, alleen ik had het einde niet gezien! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.