djvinnie Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 Ik heb deze film ook eens 1 keer gezien, ik vond hem wel grappig! Dat is best lang geleden, alleen ik had het einde niet gezien! ik heb de film op DVD gekocht! echt super grappig, ik ken hem zo'n beetje uit m'n hoofd. ik hem uhm al tientallen keren gezien! Reageren
The Godfather Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 of als hij die nieuwslezer terug pakt....nuuuuhunununnun zoo grappig heeft iemand trouwens bij" nooit eerder vertoonde scenes" die scene gezien dat die nieuwslezer opeens een bloedneus krijgt en ze haar in de fik vliegt.....heb me echt kapot gelachen Reageren
Melchior Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Ja! Dat heb ik gezien! Ik heb vandaag de dvd gekeken, heb me weer owerwets bescheurd! Zegt ie tegen dat aapje; ga maar weer terug in je holletje kleine darmbewoner! :lol: :lol: :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 hahaha ja ik vind bruce almighty wel een gave film kan je ff lachen Reageren
Pete-R Geplaatst: 4 september 2004 Rapport Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) Ik heb hem in de bios gezien en op dvd thuis in vin die taart wel geinig op het begin! dit is in die bakker Bewerkt: 5 september 2004 door petersmurfje Reageren
Melchior Geplaatst: 5 september 2004 Rapport Geplaatst: 5 september 2004 Haha, met die scene daarna dat ie rent met een melkan met dat zogenoemde ''kleffe afgezaagde muziekje erachter''! :lol: Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 ik vind dat stukje met die saleen s5 en die auto's die opzei reiden wel leuk Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ja joh en dan nog met die geke kop van jim carry er bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.