Jump to content

Episodes From Liberty City


GTAKevin023

Recommended Posts

Kijk dit: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Aut...om_Liberty_City

Waarom moet nederland spullen altijd duurder maken? Echt een gierig en dure land is dit man. Ik wou dat ik in amerika was geboren. En dan is het nog de vraag of de winkels zelf het wel op die prijs houden of het niet nog hoger doen. 50 euro of zo. Typisch weer nederland.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Sjah, Nederland is sowieso een duurder land inderdaad

Maar het spel moet zelf ook waarschijnlijk uit Amerika komen, dus je betaald ook mee voor de transport kosten, dat is natuurlijk niet dat hele verschil maar alle beetjes helpen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In België zal het ook weer duurder zijn zeker, maar ik ga het wel halen

waar de prijs iets lager ligt :puh: , eigenlijk boeit de prijs me niet zolang ik het kan spelen :7 .

Ja, dat zal ik ook wel doen maar ik wordt er alleen zo gek van dat dit stome kleine landje altijd weer dingen duurder moeten maken dan dat de auteurs ze maken. Dan kost het in Amerika 28,75 euro (39,99 dollar) en dan moet nederland toch weer even alles op 44,99 euro zetten. En dan praat ik nog niet eens over de kosten die de winkels zelf gaan bepallen.

Link to comment
Delen op andere websites

In België zal het ook weer duurder zijn zeker, maar ik ga het wel halen

waar de prijs iets lager ligt :puh: , eigenlijk boeit de prijs me niet zolang ik het kan spelen :7 .

Ja, dat zal ik ook wel doen maar ik wordt er alleen zo gek van dat dit stome kleine landje altijd weer dingen duurder moeten maken dan dat de auteurs ze maken. Dan kost het in Amerika 28,75 euro (39,99 dollar) en dan moet nederland toch weer even alles op 44,99 euro zetten. En dan praat ik nog niet eens over de kosten die de winkels zelf gaan bepallen.

Als je het goedkoper zoekt dan koop je een game ontwikkeld in Nederland of België, maar doe je dat, natuurlijk niet :7 . Wel dan is het toch logisch om de transportkosten en om de binnenlandse economie te steunen dat de buitenlandse dingen dan wat duurder zijn :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, dat pakket is sowieso maar uitmelkerij vind ik. Een uitbreiding kost 1600 MS points, dat ligt volgens wikigta aan 15 euro. 2 Keer 15 euro = 30 euro, je bespaart dus 15 euro als je GTA IV al hebt. Grotendeels van de gamers zal de game al hebben liggen. Anders ligt GTA IV zelf voor amper 30 euro ook nog in de winkels. En dan heb je die storyline + de rest er ook nog bij. Daarnaast vind ik persoonlijk The Lost and The Damned niet echt super. Dus persoonlijk zou ik dat pakket nooit kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hem ook in Maleisië(gamehubs) bestellen.

Goedkoper kan niet.

http://www.gamehubs.com/XBOX360/grand-thef...berty-city.html

volgens die foto moet GTA: Episodes From Liberty City ook naar ps3 en pc komen aangezien er geen only for xbox logo opstaat

Wat bedoel jij nu? Er staat 3 keer XBOX360 rond :7 .

als een game exclusief voor xbox is staat dat er toch normaal op zoals hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, dat pakket is sowieso maar uitmelkerij vind ik. Een uitbreiding kost 1600 MS points, dat ligt volgens wikigta aan 15 euro. 2 Keer 15 euro = 30 euro, je bespaart dus 15 euro als je GTA IV al hebt.

Het verschil zit hem erin dat de EOLC zonder de originele IV te spelen is, en de DLC versies van TLAD en TBOGT zijn dat niet. Op de DVD van EOLC zitten dus ook de RAGE en Euphoria engines, alle gamedata files van de hele map etc. Die zitten niet in de downloadable versies. Voila, daar heb je je prijsverschil. :Y

@ Pompbakje: Er staat ook bij dat ze de originele boxart nog niet hebben.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...