-GoldWing- Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Hallo, me zus wil gaan hardlopen en dan t liefst met hardloopmuziek, maar ze kan nergens die muziek vinden die ook haar ritme bepaald zeg maar, van 2 minuten rustig joggen, en dan weer een harder tempo ze maar. dus weten jullie waar ik die professionele muziek kan vinden? alvast bedankt Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Tja ik zou dan ook beginnen met iets van tien killometer. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 hardcore tenminste dat luister ik Reageren
Ferre Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 A-Trak heeft voor Nike een mix gemaakt genaamd 'Running Man'. Met een speciale hardloopbeat. Check iTunes of een van de eerste hits op Google voor de mix. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Okee, Dankjewel Ferre, ik heb die van a trak-running man, Dankjewel ik ben geholpen, dankuwel voor uw hulp Reageren
Choclate Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik luister altijd Rock en als ik echt wil hard lopen snoeiharde metal Reageren
Juju Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Probeer maar eens wat Drum n Bass Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.