sean5874 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Hallo, Een tijdje geleden heb ik de bekende waterlevelcustomiser gedownload en een paar keer gebruikt. Voor dat ik hem heb gebruikt stond het waterpeil op 0.0. Als ik hem nu op 0.0 zet, blijven sommige delen van San Andreas onder water staan (Metrotunnels, Las Venturas mijn e.d). Ik weet zeker dat mensen dit probleem kennen en ik zou graag een oplossing willen. Alvast bedankt, sean5874 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Hallo,Een tijdje geleden heb ik de bekende waterlevelcustomiser gedownload en een paar keer gebruikt. Voor dat ik hem heb gebruikt stond het waterpeil op 0.0. Als ik hem nu op 0.0 zet, blijven sommige delen van San Andreas onder water staan (Metrotunnels, Las Venturas mijn e.d). Ik weet zeker dat mensen dit probleem kennen en ik zou graag een oplossing willen. Alvast bedankt, sean5874 Je moet hem geloof ik op de deafult settings zetten. Gewoon op restore deafults drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.