norimans Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 hoi ik heb ongeveer een halfjaar geleden gta 4 gekocht maar toen is mijn computer gecrasht toen ik hem opnieuw instaleerde vroegen ze naar de serial ik ben nu mijn boekje kwijt waar dat op hoort te staan en kan hem niet instaleren hoe moet ik de serial nu krijgen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 hoi ik heb ongeveer een halfjaar geleden gta 4 gekocht maar toen is mijn computer gecrasht toen ik hem opnieuw instaleerde vroegen ze naar de serial ik ben nu mijn boekje kwijt waar dat op hoort te staan en kan hem niet instaleren hoe moet ik de serial nu krijgen. De enige oplossing is je boekje terug zoeken hoor, want zonder serial kan je geen GTA IV spelen... Post gesplitst tot een eigen topic. Reageren
norimans Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 hoi ik heb ongeveer een halfjaar geleden gta 4 gekocht maar toen is mijn computer gecrasht toen ik hem opnieuw instaleerde vroegen ze naar de serial ik ben nu mijn boekje kwijt waar dat op hoort te staan en kan hem niet instaleren hoe moet ik de serial nu krijgen. De enige oplossing is je boekje terug zoeken hoor, want zonder serial kan je geen GTA IV spelen... Post gesplitst tot een eigen topic. is er niet een proggramma of een ander iets wat op de CD staat ?? Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Er zijn wel progammas, maar dat valt onder Warez, wat niet hier op het forum mag worden besproken. Zoek je boekje of koop een nieuw exemplaar. Reageren
SVTuner Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) raar geinje ik moest gta opnieuw installeren dus ik begin de instalatie, alles goed en wel ik merkte dat ik m'n boekje kwijt was dus ik leen m'n vriend z'n GTA 4 maar omdat ik een ongeloofelijk lui iemand ben probeer ik met vriend z'n serial mijn install te activeren it worked !! online en alles!! tip ! Bewerkt: 21 oktober 2009 door SVTuner Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) raar geinje ik moest gta opnieuw installeren dus ik begin de instalatie, alles goed en wel ik merkte dat ik m'n boekje kwijt was dus ik leen m'n vriend z'n GTA 4 maar omdat ik een ongeloofelijk lui iemand ben probeer ik met vriend z'n serial mijn install te activeren it worked !! online en alles!! tip ! Je vrienden bedriegen en gebruiken, dat zou ik niet doen. Dit is niet echt een tip vind ik, je kan rockstar game's gwn mailen dat je je serial kwijt ben van GTA IV. Ze vragen dan om wat betaalbewijs en ze pasen je gewoon een nieuwe serial. Dit heb ik toevallig een keer gedaan. It bad worked! Ik heb ergens gelezen dat je maar 1 keer kan registreren op 1 serial, dus dan kan jouw vriend zich niet registreren. BASTA! En wat Deluxo zegt ja Alleen Deluxo 't is niet it bad worked maar it badly worked Bewerkt: 22 oktober 2009 door coolnniek9 Reageren
Deluxo Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) raar geinje ik moest gta opnieuw installeren dus ik begin de instalatie, alles goed en wel ik merkte dat ik m'n boekje kwijt was dus ik leen m'n vriend z'n GTA 4 maar omdat ik een ongeloofelijk lui iemand ben probeer ik met vriend z'n serial mijn install te activeren it worked !! online en alles!! tip ! It badly worked! Ik heb ergens gelezen dat je maar 1 keer kan registreren op 1 serial, dus dan kan jouw vriend zich niet registreren. BASTA! Bewerkt: 23 oktober 2009 door Deluxo Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 raar geinje ik moest gta opnieuw installeren dus ik begin de instalatie, alles goed en wel ik merkte dat ik m'n boekje kwijt was dus ik leen m'n vriend z'n GTA 4 maar omdat ik een ongeloofelijk lui iemand ben probeer ik met vriend z'n serial mijn install te activeren it worked !! online en alles!! tip ! It bad worked! Ik heb ergens gelezen dat je maar 1 keer kan registreren op 1 serial, dus dan kan jouw vriend zich niet registreren. BASTA! Wrong, je kunt de serial zo vaak gebruiken als je wilt, aangezien deze serial aan een live account en social club gebonden word en ook og eens online geactiveerd word kan je hem binnen het gebied gewoon online installeren, maar als iemand met deze serial in azie, in amerika in nederland en in afrika heeft gebruikt, word deze geblokkeert omdat deze dan gebruikt word voor illegaal gebruik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.