Buntjes Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Hoi, Ik ben nog een beginner en ik had al een topic aangemaakt hoe je een plaatje maakt. Dat is nu allemaal perfect gelukt, alleen lukt het mij ECHT niet om een passende kleuren tekst enz. erbij te maken.. Dus als ik het plaatje heb gemaakt en ik doe een tekst eronder krijg ik altijd commetaar op me tekst.. En Gizmo dacht ik had een tut gemaakt hoe je een streep boven en onder je tekst krijg, maar ik kan dat plaatje niet openen. Dus kan iemand me helpen?:$ Alvast bedankt, Buntjes Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 (bewerkt) In dit topic staan verschillende tutorials over hoe je een passende tekst kan maken (kijk bij de T van Tekst). Maar je moet zelf gewoon een beetje spelen met de tekst, kijk op dafont.com voor een passend lettertype, en zet hem op een plaats waar het redelijk goed leesbaar is. Je kan hem opvallend maken, onopvallend ergens half achter ofzo, de mogelijkheden zijn vrij groot. Edit: @hieronders: Vissie! Wat doe je nu? Edit2: Zomaar je post verwijderen!? Bewerkt: 18 oktober 2009 door TomHagen Reageren
Buntjes Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Bedankt voor de snelle reactie. Ben al aan het kijken:D Reageren
Buntjes Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 In dit topic staan verschillende tutorials over hoe je een passende tekst kan maken (kijk bij de T van Tekst).Maar je moet zelf gewoon een beetje spelen met de tekst, kijk op dafont.com voor een passend lettertype, en zet hem op een plaats waar het redelijk goed leesbaar is. Je kan hem opvallend maken, onopvallend ergens half achter ofzo, de mogelijkheden zijn vrij groot. Edit: @hieronders: Vissie! Wat doe je nu? Edit2: Zomaar je post verwijderen!? De teksten lukt nu, alleen als ik iets van dafont.com download, waar moet ik het dan inzetten? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 De teksten lukt nu, alleen als ik iets van dafont.com download, waar moet ik het dan inzetten? Het bestand uitpakken en de .TTF (TrueType font) en/of .OTF (OpenType font) bestanden plaatsen in C:/WINDOWS/Fonts. Je nieuwe lettertype zou na deze stap tussen de overige fonts moeten verschijnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.