Deluxo Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Hallo, Ik heb de CPU Fan Error niet meer, maar ik kan Windows niet meer booten. Ik heb dus de Windows XP CD erin gedaan maar ik kan hem helemaal niet booten? Wat moet ik doen? Reageren
iefen Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 euhm probeer eens in de bios te zoeken naar de eerste drive die hij zoekt om windows op te starten(boot). daar zet je je cd drive. Reageren
Deluxo Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 euhm probeer eens in de bios te zoeken naar de eerste drive die hij zoekt om windows op te starten(boot). daar zet je je cd drive. Dat heb ik al gedaan en geen effect. Reageren
iefen Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 en je cd drive werkte wel? Reageren
Deluxo Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 en je cd drive werkte wel? Nou, dat betwijfel ik... Reageren
QinX Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 F8 voor boot options, kijk eens wat er tussen staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.