ketel365 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb gta sa geinstalleerd en het werkt op zich wel goed behalve dan dat alle personages helemaal geel zijn inclusief de hoofdrolspeler nu voldoet mijn pc ruimschoots aan alle systeemeisen ook mijn videokaart nvidia fx 5500 is helemaal up to date met genoeg ruimte op de harde schijf plus 1 gig ram geheugen zou het toch moeten lukken wie weet wat het probleem kan zijn heb het spel op een oudere pc geinstalleerd en daar ging het wel goed???? en die had aanzienlijk mindere prestaties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keezy Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Dat probleem had ik ook en ik heb de FX 5200. Ik heb de nieuwste driver gedownload en ik heb geen problemen meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) ik heb gta sa geinstalleerd en het werkt op zich wel goed behalve dan dat alle personages helemaal geel zijn inclusief de hoofdrolspelernu voldoet mijn pc ruimschoots aan alle systeemeisen ook mijn videokaart nvidia fx 5500 is helemaal up to date met genoeg ruimte op de harde schijf plus 1 gig ram geheugen zou het toch moeten lukken wie weet wat het probleem kan zijn heb het spel op een oudere pc geinstalleerd en daar ging het wel goed???? en die had aanzienlijk mindere prestaties ik denk dat het toch aan je specs licht :huh: PC Systeemeisen Op deze pagina kan je de minimale en aanbevolen eisen vinden om GTA San Andreas op de computer te kunnen spelen. voor de zekerheid: Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Als extra kan je ook nog een Game pad met 2 assen gebruiken(via USB of Joystick port). Bewerkt: 11 juni 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.