Jump to content

PC Voor vriend


Exoit

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb net een PC samengesteld voor een vriend, hij wil het rond de 600-700 euro hebben.

Ik wilde vragen of dit allemaal past (weet het bijna zeker), en of jullie nog tips hebben.

Link naar PC

Hij wilt graag gamen, is dit dan goed?

Alvast bedankt,

Exoit

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou als ik jou was een andere processor nemen.

eentje van intel.

quad core

oja je bent een cpu cooler vergeten

voila± http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...oduct[199428]=1

Dit gaat niet werken vrees ik, het is een AM3 moederbord, en die processor is een Socket LGA775.

En die AMD is boxed, daar zit dus al een cooler bij.

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad , als ik die Quad core wil dan moet ik ook een ander moeder bord hebben. Amd heeft al een stock cooler erop en hij wilt toch niet over klokken, btw hoeft hij geen andere processor. De Phenom II X4 965 is het vlaggenschip van AMD en een perfecte game processor, alsnog bedankt voor de tip ;)

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een ander moederbord pakken met een andere chipset, bijvoorbeeld eentje met de AMD 785 of 795 chipset.

Kan jij er eentje voorschrijven ben namelijk niet zo goed met moederborden :$ Voor de rest is het wel een OK PCtje he?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een ander moederbord pakken met een andere chipset, bijvoorbeeld eentje met de AMD 785 of 795 chipset.

Kan jij er eentje voorschrijven ben namelijk niet zo goed met moederborden :$ Voor de rest is het wel een OK PCtje he?

Hij is wel aardig ja, de keuze voor de HD5770 is erg verstandig met het oog op de toekomst en de CPU is een mooie. Geheugen is goed, voeding heb ik zelf ook en doet het goed. Ik heb toevallig gisteren voor een vriend nog een systeem samengesteld en daarin heb ik een MSI 785GM-E51 in gedaan. Die zou ook prima moeten voldoen in jouw systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een ander moederbord pakken met een andere chipset, bijvoorbeeld eentje met de AMD 785 of 795 chipset.

Kan jij er eentje voorschrijven ben namelijk niet zo goed met moederborden :$ Voor de rest is het wel een OK PCtje he?

Hij is wel aardig ja, de keuze voor de HD5770 is erg verstandig met het oog op de toekomst en de CPU is een mooie. Geheugen is goed, voeding heb ik zelf ook en doet het goed. Ik heb toevallig gisteren voor een vriend nog een systeem samengesteld en daarin heb ik een MSI 785GM-E51 in gedaan. Die zou ook prima moeten voldoen in jouw systeem.

Super, dan voeg ik die er even bij en dan kan hij het kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het werkgeheugen is overpriced :puh:

Het werkgeheugen is misschien iets duurder dan andere 4GB kits, maar zeker niet overpriced aangezien het op standaart kloksnelheden al goed geheugen is en het daarnaast ook nog eens prima over te klokken is.

Link to comment
Delen op andere websites

het werkgeheugen is overpriced :puh:

Het werkgeheugen is misschien iets duurder dan andere 4GB kits, maar zeker niet overpriced aangezien het op standaart kloksnelheden al goed geheugen is en het daarnaast ook nog eens prima over te klokken is.

Win je er veel mee als je het gaat overklokken? Heb zelf het geheugen namelijk ook.

Link to comment
Delen op andere websites

het werkgeheugen is overpriced :puh:

Het werkgeheugen is misschien iets duurder dan andere 4GB kits, maar zeker niet overpriced aangezien het op standaart kloksnelheden al goed geheugen is en het daarnaast ook nog eens prima over te klokken is.

Win je er veel mee als je het gaat overklokken? Heb zelf het geheugen namelijk ook.

Niet echt, tenzij je hoge scores met SuperPi wilt gaan halen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...