Frank031195 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Heey allemaal. Ik ben tegenwoordig met GTA SA bezig om te modden. (IMG Tool) Ik heb alles keurig netjes gedaan bij de map van SA alles afgevinkt. Nu heb ik 2 mods geprobeerd te instaleren (Wapen mods) maren bijden kwamen ze niet te voor schijn. Ik heb ze verplaatst met de andere. En heb op rebuild archive gedrukt. Niks weet iemand mischien wat ik verkeerd doe? Alvast bedankt Reageren
keessie Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 zie je helemaal niks of zie je het oude model? Reageren
Frank031195 Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 (bewerkt) zie je helemaal niks of zie je het oude model? Ik zie het oude model Bijvoorbeeld ik had de ak gemod maar ik zach nog gewoon de oude ak. Bewerkt: 18 oktober 2009 door Frank031195 Reageren
Pesimist Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Welke img tool heb jij, lukken andere mods wel,komt er bij img tool een error als je opent ?? Reageren
Frank031195 Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Welke img tool heb jij, lukken andere mods wel,komt er bij img tool een error als je opent ?? Als ik bijvoorbeeld een auto installeer met SAMI, dan heb ik geen probleem. Maar met wapens en IMG tool werkt blijkbaar niet. Ik krijg geen errors ofzo. Ik heb de IMG tool van gtagarage. Moet vast wel goed zijn! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Verwijder je de oude bestandjes wel? Natuurlijk wel eerst back-uppen! Reageren
Beagle Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Je moet met IMG Tool eerst zoeken naar het originele bestand (Edit -> Search o.i.d.), dan dat bestand replacen met het nieuwe bestand (Edit -> Replace). Doe dit voor beide bestanden (.dff en .txd). Rebuilden is dan niet nodig. Ik denk dat je de oude bestanden met de originele vervangt, in plaats van de nieuwe Reageren
Frank031195 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Je moet met IMG Tool eerst zoeken naar het originele bestand (Edit -> Search o.i.d.), dan dat bestand replacen met het nieuwe bestand (Edit -> Replace). Doe dit voor beide bestanden (.dff en .txd). Rebuilden is dan niet nodig.Ik denk dat je de oude bestanden met de originele vervangt, in plaats van de nieuwe Nee ik verwijder de oude bestanden keurig netjes, toen ik de ak ging modden heb ik ak47.txd en ak47.dff verwijderd en toen de nieuwe erin gezet. Ik heb al meerdere mods geprobeerd maar kreeg steeds het zelfde probleem. Maar ik kon nog wel gewoon GTA SA spelen. En ik weet hoe de img tool werkt want ik heb het ook bij GTA VC geprobeerd en dat ging heel soepel. Reageren
Beagle Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Dan is het 1) Je doet je originele bestanden erin 2) je rebuild je archief niet. Reageren
Frank031195 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Dan is het 1) Je doet je originele bestanden erin 2) je rebuild je archief niet. Oke dus ik moet de oude AK47 verwijderen. Dan de nieuwe erin, en dan rebuild archive? Reageren
Beagle Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ja, of op een meer effectieve manier: Je moet met IMG Tool eerst zoeken naar het originele bestand (Edit -> Search o.i.d.), dan dat bestand replacen met het nieuwe bestand (Edit -> Replace). Doe dit voor beide bestanden (.dff en .txd). Rebuilden is dan niet nodig.Ik denk dat je de oude bestanden met de originele vervangt, in plaats van de nieuwe Reageren
Frank031195 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ja, of op een meer effectieve manier:Je moet met IMG Tool eerst zoeken naar het originele bestand (Edit -> Search o.i.d.), dan dat bestand replacen met het nieuwe bestand (Edit -> Replace). Doe dit voor beide bestanden (.dff en .txd). Rebuilden is dan niet nodig.Ik denk dat je de oude bestanden met de originele vervangt, in plaats van de nieuwe Nog steeds zie ik het oude model Reageren
keessie Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 als je een backup maakt van je ak47 plaats je die dan niet perongeluk in dezelfde map als je gemodde files? zodat die ze overschrijft en je de oude er weer inzet Reageren
needhack Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 misschien heb je v2.0 van san andreas? die is namelijk un-moddable Reageren
Frank031195 Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Oke oke, Ten eerst jullie mogen mij niet uitlachen ik heb het probleem gevonden. Ik had ook gta vc op mijn computer geinstalleerd. Dus ik modde de gta3.img van gta vc. Maar goed, ik wil mijn excuses aan bieden voor jullie tijd verspillen. Ik waardeer het wel dat jullie moeite hebben genomen om mij te helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.