pompbakje Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel. Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Als ik me niet vergis is dat hier. Reageren
pompbakje Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 ok bedankt, zal wel nu niet kunnen kijken want men moeder eist de tv op nu :/ Reageren
DingKing Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Fijn dat dit topic er ff is, want er zijn meerdere die dit niet wisten (zoals ik ). Bedankt Hanneswasco Reageren
ericthuis Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly Projects En als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat voor bug is dat? Je word erop gelanceert als je op een bepaalde manier erop springt-staat-whatever. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Erop rijd met een auto. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Erop rijd met een auto. Eigenlijk met elk voertuig , je word gelanceerd aangezien de physics niet toelaten dat je die schommel vervormd, maar aangezien dat zou moeten, omdat je ertegen aan zit word je weggeschoten (of zoiets ). Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Click here to view the SnapMap Hier is er ook nog ééntje naast de brug, maar deze ligging is niet zo best vanwege dat je ingesloten zit door twee muren. Maar hij werkt wel degelijk, maar degene die Hanneswasco toonde heeft de beste ligging. Ook is er nog één in Alderney die vlak naast een appartementsblok staat deze heeft dan weer een betere ligging tegenover die naast de brug. Maar deze durt wel is makkelijk te freezen zodat je beeld stil staat en je je Playstation 3, Xbox 360 of PC moet heropstarten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Volgens mij is de "schommel glitch" echt DE glitch van GTA IV... Reageren
jobator Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 in acter heb je toch ook dat grote ding van globe oil? moet je tegen zon blauw trappetje oprijden met een veachtwagen,de laatste keer lande ik naast de sultan rs Reageren
FGras Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld Reageren
jobator Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld ja,ik ook,alleen toen ik ff keek bleek dat ik hem al had OT die schommel werkt alleen niet zo goed met een helikopter,ik had het ff met mn neefje getest Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Hij heet 'Swingset Launcher' of 'Swingset Glitch' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.