Jump to content

speelplein

Recommended Posts

Geplaatst:

kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel.

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden.

Geplaatst:

Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly Projects

En als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G)

Geplaatst:
Erop rijd met een auto.

Eigenlijk met elk voertuig :7 , je word gelanceerd aangezien de physics niet toelaten dat je die schommel vervormd, maar aangezien dat zou moeten, omdat je ertegen aan zit word je weggeschoten ;) (of zoiets :7 ).

Geplaatst:

Click here to view the SnapMap

Hier is er ook nog ééntje naast de brug, maar deze ligging is niet zo best vanwege dat je ingesloten zit door twee muren. :{

Maar hij werkt wel degelijk, maar degene die Hanneswasco toonde heeft de beste ligging. :Y

Ook is er nog één in Alderney die vlak naast een appartementsblok staat deze heeft dan weer een betere ligging tegenover die naast de brug.

Maar deze durt wel is makkelijk te freezen zodat je beeld stil staat en je je Playstation 3, Xbox 360 of PC moet heropstarten. ;)

Geplaatst:

in acter heb je toch ook dat grote ding van globe oil? moet je tegen zon blauw trappetje oprijden met een veachtwagen,de laatste keer lande ik naast de sultan rs :Y

Geplaatst:

en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld :(

Geplaatst:

en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld :(

ja,ik ook,alleen toen ik ff keek bleek dat ik hem al had :7

OT

die schommel werkt alleen niet zo goed met een helikopter,ik had het ff met mn neefje getest :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...