End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld Ik heb ook een stuk of 15 keer geprobeert met de swingset glitch, maar het bleef maar niet lukken dus ging ik naar het vliegveld om het te proberen en daar lukte het al vanaf de 4de keer. Reageren
DingKing Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld Ik heb ook een stuk of 15 keer geprobeert met de swingset glitch, maar het bleef maar niet lukken dus ging ik naar het vliegveld om het te proberen en daar lukte het al vanaf de 4de keer. Als ik het goed begrijp is het dus het makkelijkst om de Achievement Rolled Over te halen op het vliegveld? Ik wil hem vandaag gaan halen (met nog een paar andere, ik moet ff mijn playerscore opkrikken) en wil dus wat tips om hem snel te kunnen behalen. Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.