Geplaatst: 18 oktober 200915 jaren comment_1510823 kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel. Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden.
Geplaatst: 21 oktober 200915 jaren comment_1513556 Als het goed is, is de ''glitch'' in Firefly ProjectsEn als je het goed doet krijg je een Achievement Rolled over (30 G) en ik moeite doen om van de politie af te komen nadat ik de trophy heb gehaald op het vliegveld Ik heb ook een stuk of 15 keer geprobeert met de swingset glitch, maar het bleef maar niet lukken dus ging ik naar het vliegveld om het te proberen en daar lukte het al vanaf de 4de keer. Als ik het goed begrijp is het dus het makkelijkst om de Achievement Rolled Over te halen op het vliegveld? Ik wil hem vandaag gaan halen (met nog een paar andere, ik moet ff mijn playerscore opkrikken) en wil dus wat tips om hem snel te kunnen behalen. Thanks
kan er iemand voor mij op een snapmap plaatsen waar het speelpleintje is waar die bug is met die schommel.
Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en ik kwam terecht op 2 topics, waar ik geen snapmap kon vinden.