Jump to content

Random Gangstah Stock °/ jon-asses

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker een mooi plaatje, Mr. John.

Alleen moet ik echter wel zeggen dat ik hem zekers niet een van je beste vind.

Ik vind het formaat niet passend bij wat je erin verwerkt hebt. En ook zie ik niet lekker veel effecten die ik echter wel zie in je signature. Dat witte glowing effect achtige iets wat je bij zijn arm heb gedaan vind ik mooi maar echter dat donkere, is niet te zien wat het precies is. En dat vind ik dan dus ook een nadeel. Het lijkt op iets van zwarte rook en nu lach je me misschien uit maar kan niks anders zeggen.

Dat was de kritische blik.

Maar al met al vind ik hem wel waard voor een 7. Ik vind persoonlijk namelijk dat zeker een graficus als jij meer dingen had kunnen doen met het toevoegen van C4d's. Of een ander kleurschema/black and white, waarvan ik zeker denk dat het laatste erg goed zou staan.

Ps: Je hebt me echter wel inspiratie aan de slag te gaan met dat zelfde plaatje( het orgineel) als je het niet erg zou vinden zou ik hem graag ook gebruiken om er me eigen draai aan te geven. (Niet dat ik denk het beter te kunnen maar ik zie er potentionele opties in)

Bewerkt: door BigM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...