DragonLord Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb de laatste missie gedaan en alle gang-territoriums zijn nu van mij. WAT KAN IK NU DOEN? ZIJN ER GEEN MISSIE'S MEER DAN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb de laatste missie gedaan en alle gang-territoriums zijn nu van mij.WAT KAN IK NU DOEN? ZIJN ER GEEN MISSIE'S MEER DAN? Druk eens op Esc -> Stats -> Misc.. Op hoeveel procent ben je?.. Anders krijg je zometeen een telefoontje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 100% telefoontje heb ik al gehad WAT NU? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 als je 100% hebt dan heb je niks meer te doen, dan ben gewoon klaar...uitgespeeld...finish dan kun je nu gewoon lekker je gang gaan en doen en laten wat je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 100% telefoontje heb ik al gehadWAT NU? Niks.. Als je op 100% bent ben je klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 100% telefoontje heb ik al gehadWAT NU? 100 %.. dan zou je dus ook al alle Oysters, alle tags, alle photo's en alle tags moeten hebben.. ? Anders kan je nooit 100 % hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ja, het is makkelijk als je de kaarten gewoon ff uitprint, naast je legt en spelen maar:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 heb je al 100% ja of nee, als je 100% hebt dan hoef je gewoon niks meer te doen ook geen Oysters of tags of snapshots en ook geen hoefijzers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 K heb 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik vind als je 100 percent hebt ook wel handig dat je alle kledingwinkels uitkoopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.