llllllllll Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 hallo, ik wil gta 4 installeren maar bij ongeveer het 6e blokje geeft hij een fout aan weet iemand mij te helpen ? ben diegene zeer dankbaar alvast bedankt groetjes llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Het is altijd handig al zeggen mensen welke error en wat hun systeemspecificaties zijn... Oja, waarom gebruik je zoveel smileys? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Het is altijd handig al zeggen mensen welke error en wat hun systeemspecificaties zijn...Oja, waarom gebruik je zoveel smileys? hmmm, de fout? uh ddie fout ben ik vergeten maar anders moet ik hem overnieuw proberen en dan een screenshot maken en mijn systeemspecificaties weet ik zo niet uit mijn hoofd (ik ben ook nog maar 12) Bewerkt: 19 oktober 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Je hoeft je specificaties niet uit je hoofd te weten, je kunt simpel Flitskikker InfoTool gebruiken. Kijk maar eens hier. Je zult toch de installatie opnieuw moeten uitvoeren om te vertellen wat de foutmelding is, anders kunnen wij je ook niet echt helpen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Als de installatie niet lukt kan het ook liggen aan je DVD die beschadigd is. Kan je eens kijken of er krassen of vuiltjes of iets dergelijks op je DVD zijn? Probeer sowieso je DVD eens te kuisen, met een vochtig doekje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Als de installatie niet lukt kan het ook liggen aan je DVD die beschadigd is. Kan je eens kijken of er krassen of vuiltjes of iets dergelijks op je DVD zijn? Probeer sowieso je DVD eens te kuisen, met een vochtig doekje. nee, het ligt niet aan de dvd , die is zo schoon als wat Je hoeft je specificaties niet uit je hoofd te weten, je kunt simpel Flitskikker InfoTool gebruiken. Kijk maar eens hier.Je zult toch de installatie opnieuw moeten uitvoeren om te vertellen wat de foutmelding is, anders kunnen wij je ook niet echt helpen. Mvg, Flitskikker oké ik zal ff kijen >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Misschien is er iets fout met de software? of heb je ergens ingevuld dat je 12 bent waar je misschien 13 voor moet zijn (rockstar social club bijvoorbeeld als ik me niet vergis) Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Misschien is er iets fout met de software?of heb je ergens ingevuld dat je 12 bent waar je misschien 13 voor moet zijn (rockstar social club bijvoorbeeld als ik me niet vergis) Cylas nop dat is het niet ik gebruik mijn vaders geboortedatum PS: moet je ingelogd zijn als je wilt installeren? Bewerkt: 19 oktober 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 mijn systeemspecificaties zijn>> Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.20Ghz Geheugen: 3062RAM Harde Schijf: - -bestandstype(s): NTFS (C:) NTFS (D:) NTFS(E:) -grootte: 223,57GB -vrije ruimte 187,64GB videokaart model: intel® 82915g/gv/910glexpresschipset family beeldprocessor: intel® 82915g/gv/910glexpresschipset (0x2582) geheugengrootte: 128 MB VRAM stuurprogramma: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4497 geluidskaart: fabrikant fujitsu siemens model soundmax integrated digital audio besturing toetsenbord-muis besturingssysteem naam: Microsoft windows XP professionalversie 5.1.2600 service pack :service pack 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Waarom zou je hem nog installeren, jou computer is toch veel te slecht en je zal het spel nooit kunnen spelen tenzij jij een nieuwe PC aanschaft of een upgrade doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Waarom zou je hem nog installeren, jou computer is toch veel te slecht en je zal het spel nooit kunnen spelen tenzij jij een nieuwe PC aanschaft of een upgrade doet. thanx nu weet ik waarvoor ik ga sparen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.