Jump to content

usher track player


mrtuning

Recommended Posts

opgelost! kan slotje op :slotje:

>>> Door VWO-er: Zomaar ijzerwaren weggeven doen we niet (besparen..): mocht iemand anders nog vragen hebben over hetzelfde onderwerp kan hier nog weer verder worden gediscussieerd..<<<

----

ik wist niet dat je de muziek moest inscanen :duh:

Bewerkt: door VWO-er
Dubbelpost samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag...

Bij mij werkt de user trackplayer ook niet, ik krijg niks meer dan reclame. Ik heb alles geprobeerd, (in een mapje, los in de user track player map, snelkoppeling, mp3 files, ogg files, wave en noem maar op.)

Zou dit kunnen liggen dat mn muziekbestanden normaal gesproken niet standaard met Windows mediaplayer worden geopend? Ik gebruik zelf VLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag...

Bij mij werkt de user trackplayer ook niet, ik krijg niks meer dan reclame. Ik heb alles geprobeerd, (in een mapje, los in de user track player map, snelkoppeling, mp3 files, ogg files, wave en noem maar op.)

Zou dit kunnen liggen dat mn muziekbestanden normaal gesproken niet standaard met Windows mediaplayer worden geopend? Ik gebruik zelf VLC.

Je moet daarna nog in de game Scan Audio files doen en wachten tot hij klaar is. Als ie nog steeds reclame afspleeld kun je nog een keer proberen door alle radiokanalen heel te scrollen tot je weer op User Track Player terecht komt.

EDIT: Nee het maakt niks uit welke Media Player je gebruikt, GTA gebruikt z'n eigen Media Player.

Bewerkt: door Albert03
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...