Jump to content

[cs3] Afbeelding in signature zetten + Mooie tekst

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

ik heb sinds zaterdag Photoshop cs3. Leuk natuurlijk, en ik heb al wat geprobeerd. Maar nu weet ik dus niet hoe ik een render in mijn sig moet plakken, iets met een paar layers aanmaken.. Geen idee. En dan nog iets waar ik me best wel aan stoor: ik zie dat het merendeel hier cs2 gebruikt, dus zijn al die tut's voor cs2, en in cs3 zitten de knoppen, zoals Blending Options, weer helemaal anders. Daarom zou ik het ook handig vinden als men voortaan in de Titel zet wat voor een photoshop versie gebruikt.

Maar nu even back to the point. Weet iemand hoe ik een afbeelding in mijn sig krijg en hoe ik een mooie tekst kan maken met cs3?

Mvg,

Cabby

Geplaatst: (bewerkt)

Nee maar, bijvoorbeeld bij jouw tut over de 3d-tekst, moest ik wel even zoeken naar de Blending Options.

EDIT: Oja, nog iets, ik kan geen afbeelding in mijn sig zetten. En nee, het is geen .gif, maar een .jpg

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

CS2 en CS3 zijn vrijwel identiek aan elkaar, hoor.

EDIT: Oja, nog iets, ik kan geen afbeelding in mijn sig zetten. En nee, het is geen .gif, maar een .jpg

Wat lukt er niet? Via File > Open open je de afbeelding die je graag in je signature o.i.d. wilt gebruiken. Deze selecteer je (CTRL + A), knip je (CTRL + X) en plak je vervolgens in je eigen signature (CTRL + V).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...